• 6
  • 7
2023-08-11, 06:46
Bannlyst
Hur går det med FUP vänner ?
Citera
2023-08-23, 16:05
Medlem
Haha om ni tror det är den enda som beter sig bedrägligt inom Karlstads kriminalvård så kan jag informera er om att hör i Karlstad kan du köpa de vanligaste tyngre droger av plitarna, inom polisen finns ett par aktiva pundare som gör diverse tvivelaktiga grejer för personligt intresse. De jag är säker på har varit män men säkert finns det fler kvinnliga syndare än jag vet om.
Citera
2023-08-24, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graneniskogen
Haha om ni tror det är den enda som beter sig bedrägligt inom Karlstads kriminalvård så kan jag informera er om att hör i Karlstad kan du köpa de vanligaste tyngre droger av plitarna, inom polisen finns ett par aktiva pundare som gör diverse tvivelaktiga grejer för personligt intresse. De jag är säker på har varit män men säkert finns det fler kvinnliga syndare än jag vet om.

Vet deras kollegor om det, typ att alla håller varann om ryggen, eller är det inget som är allmänt känt inne i polishuset? Och hur vet du det du vet? Tvivlar inte på din info, är bara genuint nyfiken på hur man vet såna saker?

OnT: Jobbar hon fortfarande kvar på BRÅ? Är inte det otroligt olämpligt sett till hennes historik?
Citera
2024-03-12, 21:24
Medlem
ettens avatar
Nåväll hon har bytt efternamn till Hansson
Hon flyttat till Sundsta nybyggda husen..
Går man på MR:Koll så är adressen dold, men i sökmotorn google så finns den på första sidan..
Citera
2024-03-18, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellashix
Någon som har målnummer? Tänkte begära ut FUP, verkar som att ingen gjort det än (hade förväntat mig att den skulle komma upp häär ganska fort haha)

Fick du ut fupen? Jag har inte ens målnummer
Citera
2024-04-10, 12:15
Medlem
Hej! Har någon målnummer?
Citera
2024-04-30, 09:15
Medlem
ettens avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ra-myndigheter

Med idag med på aftonbladet, kul att dom såg på brå vad det var för filur. Så hon fick sluta där..
Citera
2024-04-30, 09:39
Medlem
Pratar vi om M*tilda H*nsson i Sundsta, Karlstad? *=a

34 år som förefaller ha startat en fotvårdsklinik? https://www.allabolag.se/5594721085/...-i-karlstad-ab

Ska vi gissa att det är mest folk med kurdisk bakgrund som vill gå till henne? Eller vet folk kanske inte vem hon är? Vet hennes vänner vad hon gjort? Grannar mm? Kanske dags för någon värmlänning att upplysa dem. Skvallra får man faktiskt.
Citera
2024-06-30, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baconlindad
Vet deras kollegor om det, typ att alla håller varann om ryggen, eller är det inget som är allmänt känt inne i polishuset? Och hur vet du det du vet? Tvivlar inte på din info, är bara genuint nyfiken på hur man vet såna saker?

OnT: Jobbar hon fortfarande kvar på BRÅ? Är inte det otroligt olämpligt sett till hennes historik?

Lite sent svarat men jag vet det för jag själv sålt droger till polis och köpt av en plit (det är inte något jag sysslar med längre men jag tror det är samma klimat)
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in