Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-08-14, 02:33
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Med ladd i kranen och utdraget 🥳
Citera
2023-08-14, 02:39
Det är troligen genetiskt. Lagom mycket för att drivkraften att föröka sig ska vara tillräcklig men inte hög nog för ta över andra saker livet också måste innehålla för att fungera.
Om man hade speedat upp den 10 gånger så hade du haft sex med män och det vill du som farkost för dina gener inte ha.
Citera
2024-08-08, 20:26
Medlem
Gosifs avatar
Efter nån vecka så känns det som att hela kroppen njuter av ett bra knull och efteråt kan jag känna av känslan i kroppen halva dagen sen.. Det är speciellt med avhållsamhet.. Runk eller knull..
Senast redigerad av Gosif 2024-08-08 kl. 20:31.
Citera
2025-09-05, 14:52
Medlem
Ursäkta bump av gammal tråd. Jag har en fråga. Jag har varit med om några gånger nu att detta händer med killar jag sugit av. De kommer på ett väldigt intensivt sätt och orgasmen är liksom väldigt långdragen. Ska man fortsätta suga så länge kuken är hård liksom eller blir det för mycket enligt era erfarenheter? Vill inte lämna dem hängandes så att säga men inte att det ska bli obehagligt heller…
Citera
2025-09-05, 20:32
Avstängd
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halfabrain
Ursäkta bump av gammal tråd. Jag har en fråga. Jag har varit med om några gånger nu att detta händer med killar jag sugit av. De kommer på ett väldigt intensivt sätt och orgasmen är liksom väldigt långdragen. Ska man fortsätta suga så länge kuken är hård liksom eller blir det för mycket enligt era erfarenheter? Vill inte lämna dem hängandes så att säga men inte att det ska bli obehagligt heller…

Fråga killen vars kuk du har i munnen.
"Ursäkta ska jag fortsätta eller är du nöjd så?
Citera
2025-09-11, 14:03
Medlem
Onan-erarens avatar
Om jag har en plugg i röven när jag knullar eller runkar så brukar jag komma ganska hårt. Det är värt det kan jag säga.
Citera
2025-10-26, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Fråga killen vars kuk du har i munnen.
"Ursäkta ska jag fortsätta eller är du nöjd så?
Det är så himla svårt att fråga när man har munnen full av kuk bara…
Citera
2025-10-27, 10:51
Bannlyst
Det är kvinnan som är tillägnad starka orgasmer. Den manliga versioner har bara ett syfte och det är att driva ut spermier.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in