2023-11-16, 08:47
Medlem
Dom är underbara människor om man känner dom. Allt dom gör är inte skit.
Citera
2023-11-16, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GordonRamRam
Dom är underbara människor om man känner dom. Allt dom gör är inte skit.
Jo då ! De jobbar 200% med att leka hobby gangster och stjäla och leva kriminellt . Men " vissa av dessa individer åket fast i omgångar men släpps ändå och fortsätter sitt produktiva liv . Jag hoppas att de åker in nu och får sitta några år så slipper Östersund dessa pajaser.
Citera
2023-11-19, 08:16
Medlem
FUP någon vänlig skäl?
Citera
2023-11-20, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Jo då ! De jobbar 200% med att leka hobby gangster och stjäla och leva kriminellt . Men " vissa av dessa individer åket fast i omgångar men släpps ändå och fortsätter sitt produktiva liv . Jag hoppas att de åker in nu och får sitta några år så slipper Östersund dessa pajaser.

Och att ge dig ett bättre svar är !!! Anser du dessa människor har en endaste cell i kroppen som anses bra ??? Hotar , stjäl , ställer släkt i ett rent helvete ???? De är idioter och jäkla pajaser och sådana ska sitta inlåst . Hoppas de får ett vänligt mottagande då de lyckades åka dit och miljoner försvann , de lär ju va en fin skuld senare att betala igen . Men som man säger ... Gräver man en grop åt andra så !
Citera
2023-11-20, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cama01
FUP någon vänlig skäl?

Skriv till Tingsrätten i Östersund.
Citera
2023-11-20, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristerbrud
Har vi någon vänlig själ som möjligtvis kan ordna fram en FUP?
Ska finnas på crime time under grovt narkotikabrott i östersund kopplat till kurdiska räven
Citera
2023-11-20, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Ska finnas på crime time under grovt narkotikabrott i östersund kopplat till kurdiska räven

Nej det du menar gäller ett annat ärende från förra året
Citera
2023-11-21, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnvick
Nej det du menar gäller ett annat ärende från förra året

Verkar dessutom som man yrar en del. Mig veterligen heter det prime crime, och de tillhandahåller rättegångar via ljud/bild. Inte fup-ar. Eller har jag fel?
Citera
2023-11-21, 15:31
Medlem
Citat:
Verkar dessutom som man yrar en del. Mig veterligen heter det prime crime, och de tillhandahåller rättegångar via ljud/bild. Inte fup-ar. Eller har jag fel?
Nej det stämmer, endast ljudfiler som jag förstår det
Citera
2023-11-21, 18:39
Medlem
Citat:
Ja de är ljudupptagning från rättegångar . Går säkert att ta hem fup på krim fup . Har man namn person nr så . Kostar 99 kr
Citera
2023-11-22, 16:50
Medlem
Mailade tingsrätten och FUPen är på 2159 sidor och kostar alltså 4348 kr…
Finns inget på Kimfup.se ännu
Citera
2023-11-23, 22:18
Medlem
På Ica Nälden saknas en i personalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in