Citat:
Ursprungligen postat av
stamfader
Eller tvärtom, för den delen.
Enligt denna tråd gäller dock att det är fria samtal/sms för 185kr per halvår på kontantkort.
Jo, men tråden BÖRJADE ju faktiskt i min fråga om att köpa Amigos Allo varje månad...
Men återigen stort tack för tipset!

Det funkar ju alldeles utmärkt det här! 39 324 samtalsminuter kvar fram till mitten av Januari!

SMS och MMS tänker jag inte ens kolla. Finns inte en chans att jag lyckas bränna iväg 40 000 av dem!
Citat:
Ursprungligen postat av
Sonny00
Bara nyfiken, varför betala närmare 100 kr/månad för fria samtal/sms på ett kontantkort när man kan ha ett abonnemang för nästan samma pris?
Finns olika orsaker till det. Du kan fortfarande köpa påfyllning för cash i butiker t ex.
Jag har en polare som byter nummer minst en gång i månaden av den enkla anledningen att han säljer narkotika. (Fråga mig inte hur han löser registreringskravet på kontantkort numera... Jag har inte brytt mig om att ta reda på det.)
Själv har jag helt enkelt inte elektroniskt BankId, så det gick inte att aktivera ett abonnemang har jag för mig.
Man kan också ha olika behov så att man behöver fria samtal vissa månader men klarar sig rätt länge på "saldo" under andra.