Du hugger flickan bakifrån i ryggen, övre delen av ryggen. Enligt dig själv en gång, men
det finns två knivhugg.
Är det farligt att bli knivhuggen i ryggen?
GM: -Jag visste inte att det var farligt att knivattackera i ryggen på människa.
Eller, om man föredrar fonetisk transkription:
F: Du hugger ju den här flickan i ryggen, i övre delen av ryggen, enligt dig själv en gång
men vi kan se att det finns två sårskador. Är det farligt att bli knivhuggen i ryggen?
E: Add jag visste inte att den var farligt (ohörbart) knivattackera i ryggen på människa.
Har inte läst igenom förundersökningen, men det verkar som Kenly hittades vid Tegelbruksparken och som tur är så ligger brandstationen intill så räddningstjänsten kunde komma väldigt fort när det larmades vilket var avgörande för att hon skulle klara sig.
F: Du hugger ju den här flickan i ryggen, i övre delen av ryggen, enligt dig själv en gång
men vi kan se att det finns två sårskador. Är det farligt att bli knivhuggen i ryggen?
E: Add jag visste inte att den var farligt (ohörbart) knivattackera i ryggen på människa.
Inte för att det spelar roll, men det där är inte fonetisk transkription.
Ja, hon påstår att hon blev sexuellt utnyttjad från åtta års ålder - nu ville hon att någon annan skulle lida.
Ändå så är det ju hon som lider fortfarande. Hon verkar må riktigt dåligt, fungerar inte alls och har försökt ta sitt liv. Berättar att hon är svårt traumatiserad. Samtidigt säger den där lilla ungen Kenly i sitt förhör att hon mår bra, att det känns som inget har hänt och att hon ska till Cypern på semester och gillar att dansa med sina vänner. Stämmer det att hon inte tagit illa vid sig av händelsen är detta jackpot för henne- hon kommer få ett stort skadestånd och många presenter från släkt och vänner.