2023-09-05, 02:06
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Mycket i porren är faktiskt.
Tjejerna kissar bara, de ser till att dricka mycket vatten innan så urinet tappar färgen.

Sjukt att 99% inte fattat detta ännu!!!
Citera
2023-09-06, 19:23
Medlem
joyces avatar
Jag föredrar klitorisorgasm med hjälp av tunga eller fingrar men kan spruta om jag vill. Detta gör jag om jag är på en plats där jag kan spruta. Det gäller att trycka emot och inte spänna sig för att man inte vill kissa på sig. Visst är det kiss och lite annat så om jag är hemma på soffan eller i en säng trycker jag inte emot eftersom jag inte gillar kladdet.

Testa att pressa emot fingrarna och samtidigt slappna av bäckenmuskulaturen så ska du se att du sprutar. Och ja, det är så klart lättare att spruta mycket med en fylld blåsa.
Citera
2023-09-11, 22:14
Medlem
AttackGrodas avatar
Detta är absolut inget jag rekomenderar om du inte redan är en sån som experimenterar med olika droger, men min exfru som aldrig hade fått en fontänorgasm fick sin/sina första när vi tagit en hel del lyrica och jag stimulerade hennes g-punkt. Kan även tänka mig att olika typer av central stimulerande medel kan hjälpa till 🤔 Men som jag sett att flera har skrivit så är det olika för alla detdär med att spruta som tjej och då både teknik och om man lyckas alls.

Hoppas iallafall du får uppleva det för det ska tydligen vara riktigt najs ☺️
Citera
2026-04-23, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OPHuvudsak
Jag och frugan har precis hittat tricket. Stoppar in ring- och långfingret, formar dom som ostbågar och pullar henne upp och ner istället för in och ut. Är hon lite uppvärmd tar det ungefär 1 minut innan det börjar forsa.
Exakt. Kombinerar man det med kuken i baken och klitorisstimulering går det snabbt att få det att börja forsa.
Citera
2026-04-23, 15:12
Medlem
Hård och intensiv pullning/massage av g-punkten är nyckeln, sedan kan man alltid varva med klitorisstimulering. Sedan ska såklart kvinnan kunna slappna av och åka med när det känns som att hon håller på att pissa ner sig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in