Citat:
Ursprungligen postat av
Ellen-kat
Hej,
Jag ger snart upp. Hur får man fontänorgasm? Jag har provat alt, vanligt sex, tjejsex, DP, onani, måånga olika sexleksaker etc. Har googlat och läst men inget hjälper. Hade tjejsex med en yngre tjej förra helgen och hon sprutade ju som en trädgårdsslang och jag blev sjukt avundsjuk.
Kan inte alla tjejer få fontänorgasm?
Hur göra?
Om man ser hur en fontänorgasm ser ut i närbild (iofs i porr), så ser man att vätskan kommer ur urinröret. Ofta ser det ut som att tjejen pressar på, ungefär som man måste göra om man går på toa och kissar direkt efter en kraftig orgasm- det är lite svårt att kissa då utan att pressa på.
Har aldrig fått fontänorgasm själv och undrar om den är lika skön? I porrens värld ser den inte ut att vara det, ser mer ut som att tjejen druckit massa vatten och pliktskyldigt pressar ut det vid lämpligt tillfälle för att göra killen glad. Ungefär så. Den kanske går att fejka precis som andra orgasmer? Det kommer massa vätska men inga andra direkta tecken på en riktig orgasm. Om de fejkar fontänorgasm i porr antar jag att de just bara kissar?
Hur är det i verkligheten?