2023-06-13, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Precis du har vibrerat sönder ditt underliv. Så nej du kommer inte få någon fontänorgasm. Får du fortfarande vanlig orgasm?
Hört vissa singlar som trasat sönder att det knappt går att få vanlig orgasm längre

Oroa dig inte. Jag har inga problem att få orgasm vare sig med män, kvinnor eller sexleksaker oavsett storlek
Citera
2023-06-13, 21:08
Medlem
Så här, tricket är att stimulera g-punkten. Ca 2-4 cm in, på främre väggen (”uppåt” mot magen till om du ligger på rygg), känns lite räffligt där. Tänk dig en ”kom hit”-rörelse med ett eller två fingrar mot den räffliga ytan i regelbunden takt. När du känner att du är på väg att komma ska du inte knipa, vilket man gör vid vaginal orgasm, utan snarare slappna av i musklerna och ”släppa ut/trycka på” lite. Du måste också ta bort det du stimulerar g-punkten med, eftersom ett fortsatt tryck mot g-punkten gör att vätskan inte släpps på. Det är typ en körtel som släpper ut vätskan men om trycket är för hårt mot den så kommer ingen vätska. Det krävs lite träning men väl värt det då det är en annan typ av orgasm och mycket skönt. Men det blir också väääldigt blött så en handduk nära till hands rekommenderas. Lycka till!
Citera
2023-06-13, 21:10
Medlem
Hur får man fontänorgasmer som man?
Citera
2023-06-15, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Hej,

Jag ger snart upp. Hur får man fontänorgasm? Jag har provat alt, vanligt sex, tjejsex, DP, onani, måånga olika sexleksaker etc. Har googlat och läst men inget hjälper. Hade tjejsex med en yngre tjej förra helgen och hon sprutade ju som en trädgårdsslang och jag blev sjukt avundsjuk.

Kan inte alla tjejer få fontänorgasm?

Hur göra?
Fontänorgasm är inte förknippat med skönare orgasm.
Vill du ha blött sex så knulla i badkaret istället.
Citera
2023-06-18, 18:46
Medlem
Citat:
Hej,

Jag ger snart upp. Hur får man fontänorgasm? Jag har provat alt, vanligt sex, tjejsex, DP, onani, måånga olika sexleksaker etc. Har googlat och läst men inget hjälper. Hade tjejsex med en yngre tjej förra helgen och hon sprutade ju som en trädgårdsslang och jag blev sjukt avundsjuk.

Hur göra?

Fråga henne och be henne göra samma sak på dig?
Citera
2023-06-18, 23:05
Medlem
Citat:
Hej,

Hur göra?
Om man ser hur en fontänorgasm ser ut i närbild (iofs i porr), så ser man att vätskan kommer ur urinröret. Ofta ser det ut som att tjejen pressar på, ungefär som man måste göra om man går på toa och kissar direkt efter en kraftig orgasm- det är lite svårt att kissa då utan att pressa på.

Har aldrig fått fontänorgasm själv och undrar om den är lika skön? I porrens värld ser den inte ut att vara det, ser mer ut som att tjejen druckit massa vatten och pliktskyldigt pressar ut det vid lämpligt tillfälle för att göra killen glad. Ungefär så. Den kanske går att fejka precis som andra orgasmer? Det kommer massa vätska men inga andra direkta tecken på en riktig orgasm. Om de fejkar fontänorgasm i porr antar jag att de just bara kissar?

Hur är det i verkligheten?
Citera
2023-08-12, 16:19
Medlem
Nu har det hänt Jag har fått fontänorgasm.

Jag träffade ett lesbiskt par i 30-årsåldern som jag hade sex med. Jag är ju själv Bi och har haft tjejsex tidigare med liknande. Men att ha sex med riktiga lesbiska var en helt annan sak. Helt underbart. Jag sprutade som en fontän när den ena tjejen fyrfingerknullade mig och den andra stimulerade klittan med tungan medan jag åt en av deras fittor. Jag hade väl trott att själva orgasmen skulle vara kraftigare men jag har fått orgasmer utan att spruta som känts kraftigare och varit mycket skönare. Men nu kan jag bocka av fontänorgasm också
Citera
2023-08-12, 17:16
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Nu har det hänt Jag har fått fontänorgasm.

Jag träffade ett lesbiskt par i 30-årsåldern som jag hade sex med. Jag är ju själv Bi och har haft tjejsex tidigare med liknande. Men att ha sex med riktiga lesbiska var en helt annan sak. Helt underbart. Jag sprutade som en fontän när den ena tjejen fyrfingerknullade mig och den andra stimulerade klittan med tungan medan jag åt en av deras fittor. Jag hade väl trott att själva orgasmen skulle vara kraftigare men jag har fått orgasmer utan att spruta som känts kraftigare och varit mycket skönare. Men nu kan jag bocka av fontänorgasm också

Gratulerar 🍾 hur skall det firas 😆?
Citera
2023-08-12, 17:19
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitty-Cat
Om man ser hur en fontänorgasm ser ut i närbild (iofs i porr), så ser man att vätskan kommer ur urinröret. Ofta ser det ut som att tjejen pressar på, ungefär som man måste göra om man går på toa och kissar direkt efter en kraftig orgasm- det är lite svårt att kissa då utan att pressa på.

Har aldrig fått fontänorgasm själv och undrar om den är lika skön? I porrens värld ser den inte ut att vara det, ser mer ut som att tjejen druckit massa vatten och pliktskyldigt pressar ut det vid lämpligt tillfälle för att göra killen glad. Ungefär så. Den kanske går att fejka precis som andra orgasmer? Det kommer massa vätska men inga andra direkta tecken på en riktig orgasm. Om de fejkar fontänorgasm i porr antar jag att de just bara kissar?

Hur är det i verkligheten?

Mycket i porren är faktiskt.
Tjejerna kissar bara, de ser till att dricka mycket vatten innan så urinet tappar färgen.
Citera
2023-08-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Gratulerar 🍾 hur skall det firas 😆?

Oroa dig inte, vi firade alla tre. Med att spruta champagne i fittan.
Citera
2023-08-12, 20:46
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:

Det var inte illa menat , man skall fira framgångar. Sedan är det så olika hur lätt tjejer får det. Vissa jag varit med kan få tio sprut på ett ligg och vissa är det nästan omöjligt med.
Citera
2023-09-05, 01:55
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:

Tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in