2005-07-14, 22:21
Medlem
Är nyfiken, han är sveriges enda riktiga rockstjärna, undrar i fall några
av er träffat honom i vanliga livet? Är han lika frånvarande då som han är på intervjuer? Han verkar festa ganska mycket vad jag förstårr av hans kommentarer, typ "när man spelar in en platta är man onykter 75% av tiden".

Berätta nu och så skulle jag vilja veta var/om man kan ladda ner
spenlingar med honom nånstanns...
Citera
2005-07-14, 22:38
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Träffade Thåström två ggr i mitten av 90-talet på en rockklubb som fanns i Stockholm. Bjöd han på en drink han hade en gång sällskap av Drain-trummisen Martina. En jävligt foxy-lady, han verkade rätt lost båda ggrna. Han var bra på trycket och lite smågapig.
Citera
2005-07-14, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scandal

och så skulle jag vilja veta var/om man kan ladda ner
spenlingar med honom nånstanns...

Kolla på Dc, där har jag hittat en hel del iaf!
Citera
2005-07-14, 23:32
Medlem
utters avatar
Hörde från en som var med på Kalastunén 2002 att han vägrade dricka spons-ölet (Spendrups) och istället hade med sig eget, hemgjort. Han verkar hålla på principerna.
Citera
2005-07-15, 09:14
Medlem
Har träffat Thåström regelbundet under 25 år. Det första man kan slå fast om honom är att han håller på sina principer. Nåt sponsöl kommer inte på fråga. Detta behöver däremot inte säga så fasligt mycket om hans leverne. Sen en annan sak: det där med hans lojhet under intervjuer har jag alltid sett som en osäkerhet: han VET att han inte är något hyperskarpt intervjuoffer - han är ingen som tränat in bra citat - det har han mött med att vara/spela lite slöare, slappare och likgiltigare än vad han egentligen är. Nya plattan är lysande, lågmäld, mer sång än på evigheter, mer Stockholm, wow! Kommer i höst/vinter...
Citera
2005-07-15, 09:19
Bannlyst
Japp, jag har träffat Thåström!

Han bodde granne med oss i mitten av nittiotalet i några månader när han skrev musik för ett tältteaterprojekt som några gamla polare till honom från Rågsved satte upp och turnérade med i Skåne. Darling Desperados hette/heter teatergruppen.

Grusvägen till gården dom bodde på gick precis utanför vår tomt och där passerade Thåström så gott som dagligen på cykel eller till fots.
Eftersomn detta var på landet så hälsade man på folk och kanske till och med pratade lite om väder och vind. Kommer ihåg att min väldigt fördomsfulla mamma blev glatt överraskad av hur en, i hennes ögon, slusk som Thåström kunde vara så trevlig. Vilket han var. Verkligen inga divafasoner eller försök till att spela svår utan helt enkelt en trevlig skit!

Så vet ni det!
Citera
2005-07-15, 10:30
Medlem
z2joiss avatar
Någon som har porrfilmen han "ställde upp" i?
Citera
2005-07-15, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Någon som har porrfilmen han "ställde upp" i?
Har han verkligen medverkat i en porrfilm??
Vet att han sköt en bildserie knullandes med sin dåvarande flickvän för FIB aktuellt eller vilken tidning det nu var på 70-talet.
Citera
2005-07-15, 11:05
Medlem
Tuesdays avatar
Visst har jag träffat honom. Det var riktigt kul.
Citera
2005-07-15, 14:37
Medlem
fotbolls avatar
Ja , han har mig veterligen kört full till hotellet i allafall.

Inte bra.
Citera
2005-07-15, 20:13
Medlem
J.Ns avatar
Träffade honom på gamla Ritz toa 88-89 någon gång.

Då var han jävligt skärpt när jag hasplade ur mig idiotkommentaren "Vad kul att stå här och pissa med en hjälte".

Hans svar var "Vem fan menar du?" sagt med en blick och tonfall som fick mig att vara övertygad om att han var en mördare
Citera
2005-07-15, 21:53
Medlem
ricksons avatar
Jag stötte på honom 1999 då Nine Inch Nails spelade i Köpenhamn. Han var klädd i Adidasdress med skinnjacka och skinnkeps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in