2023-08-17, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jo jag vet men man kan alltid drömma.
Självklart! Jag tycker vi borde gått för Laporte men där är Al-Nånting och budar…
Citera
2023-08-17, 22:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Självklart! Jag tycker vi borde gått för Laporte men där är Al-Nånting och budar…

Jag vill att Veliz får chansen nu och inte som Gil och blir utlånad direkt till nåt skitlag i La liga tex.
Citera
2023-08-17, 23:32
Medlem
jontepsgs avatar
West Ham överens med Kudus, kan bli en riktig supervärvning om dom nu löser resten med Ajax. Hade gärna sett honom i Arsenal men fattar att han inte vill vara backup till Saka.
Citera
2023-08-18, 09:26
Medlem
HycklarSveriges avatar
Theo Walcott lägger skorna på hyllan och avslutar karriären. Tråkigt, men samtidigt skönt att han la av istället för att hoppa på Saudi bandwagon och flytta dit.

Jag kommer alltid anse honom som en Arsenal legend. Lycka till!
Citera
2023-08-18, 10:27
Medlem
MrBubss avatar
Den gamle landslagsbacken Stuart Pearce intervjuades i Talksport på morgonen och tror att Newcastle vinner PL denna säsong. Då är vi två...
Citera
2023-08-18, 11:51
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ja något Spurs lär det inte bli, enligt "insiderinfo" svarade Edu att dom får hosta upp 10m euro över det begärda priset. Senaste dagarna har ryktena om Monaco dött ut litegrann och dom verkar ha spanat in en annan anfallare.

Det ryktas ju om att Fulham är intresserad av att köpa Balo också, nu när Mitrovic antagligen kommer lämna för Al Hilal.
Citera
2023-08-18, 12:40
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Den gamle landslagsbacken Stuart Pearce intervjuades i Talksport på morgonen och tror att Newcastle vinner PL denna säsong. Då är vi två...

När Psycho talar lyssnar man . Vore kul om han fick rätt. Om nu inte Spurs vinner, så klart*.

* Skojar bara.
Citera
2023-08-18, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBubs
Får se hur de står sig mot city i helgen.
Men tror de är minst lika bra som förra säsongen,tror tom de kan höja sig,men,tror i slutändan är City för starka .
Citera
2023-08-18, 15:13
Medlem
Drickbacks avatar
Ni som vill vänsterfotad mittback i Liverpool är denna lirade något i er smak? (Piero Hincapié)

https://www.transfermarkt.com/piero-hincapie/profil/spieler/659813

https://www.sofascore.com/player/piero-hincapie/1002837
Citera
2023-08-18, 16:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Det svider verkligen att veta att Timber är skadad och blir troligen ute flera veckor om inte månader. Men i allt i allt så är jag inte så orolig för våra titelchanser. COYG
Citera
2023-08-18, 18:06
Moderator
zanteras avatar
Lite tankar kring helgens matcher

Tror Liverpool och Chelsea tar 3p efter förra helgen. Liverpool har Bournemouth hemma vilket borde vara 3 enkla, allt annat och det kommer bli snack om kris direkt. Chelsea har West Ham borta vilket är lurigare, men tycker Chelsea spelade ut Liverpool stundtals och borde kunna ta 3 pinnar här. Viktigt för båda lagen att vinna efter 2 tappade i premiären för att haka på toppen såklart.

Har dålig feeling för mitt eget lag, tror faktiskt Spurs vinner (eller ett oavgjort). Baserar det lite på att premiären mot Wolves såg svag ut, och turbulensen i klubben med Greenwood och det känns bara inte i harmoni just nu. Spurs däremot såg piggare ut än på ett tag mot Brentford. Tror Spurs har goda chanser där, matchen kan dock såklart sluta hur som helst.

City - Newcastle är också spännande, hoppas såklart på Newcastle (eller kryss) men City på hemmaplan brukar bli svårt. Får hoppas att formen mot Aston Villa inte bara var tur utan att Newcastle har tillräckligt för att störa City. Ett tidigt poängtapp för City i ligan vore trevligt, vi vet ju alla att när City kommer igång under våren så brukar det räcka för att vinna PL.

Tror inte Arsenal får några problem med Palace. Borde vara 3 poäng där utan tvekan. Lite samma som för Liverpool/Chelsea i deras matcher - skulle det inte bli 3p kommer det bli snack om kris direkt, så höga är förväntningarna i år. Tror dock Arsenal vinner med några mål.
Citera
2023-08-18, 18:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ni som vill vänsterfotad mittback i Liverpool är denna lirade något i er smak? (Piero Hincapié)

https://www.transfermarkt.com/piero-hincapie/profil/spieler/659813

https://www.sofascore.com/player/piero-hincapie/1002837
Fan, är du full eller?

Tror inte jag hört talas om spelaren.. Är han PL klass?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in