2004-09-01, 21:27
Medlem
Konstigt att det ligger en sånt ställe i just Helsingör...
Jaja, det här är resultatet av Sveriges konstiga politik; Vi åker till Danmark för att köpa billigt brännvin och billig öl, och så tar vi en avstickare till den här
till synes trevliga bordellen. Tänk om vi i Sverige hade det litet friare, inte allt så förbannat toppstyrt av sossarna, feministerna, kommunisterna, kommunisternas avhäng Miljöpartiet, ja då hade vi haft bättre alkoholvanor, sprit och ölindustrin hade haft bättre dagar, mindre trafficking, inga horor med hutlösa priser osv....
Ölen är slut så jag kanske skulle ta en runda till Helsingör på fredag och köpa en sexpack
Citera
2004-09-03, 18:30
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken
Konstigt att det ligger en sånt ställe i just Helsingör...
Jaja, det här är resultatet av Sveriges konstiga politik; Vi åker till Danmark för att köpa billigt brännvin och billig öl, och så tar vi en avstickare till den här
till synes trevliga bordellen. Tänk om vi i Sverige hade det litet friare, inte allt så förbannat toppstyrt av sossarna, feministerna, kommunisterna, kommunisternas avhäng Miljöpartiet, ja då hade vi haft bättre alkoholvanor, sprit och ölindustrin hade haft bättre dagar, mindre trafficking, inga horor med hutlösa priser osv....
Ölen är slut så jag kanske skulle ta en runda till Helsingör på fredag och köpa en sexpack

Att Sverige tar efter tror jag inte är något som någon skribent på dagens fb lär få uppleva. Det har varit liv på kommunpolitikerna i Helsingborg eftersom de anser att bordellerna vänder sig till en svensk publik - något danskarna bestämt nekar till. Lite lustigt är de som marknadsfört de danska bordellerna mest är morgontidningen i Helsingborg (HD) genom att för några år sedan publicera en av bordellernas meny och priser.

Helt problemfritt har det inte varit i Helsingör heller. Prettygirls (tidigare stargirls) har iaf tidigare hotats med nedläggning eftersom det bedrivs restuarang en våning ovanför. Men den faran verkar onekligen ha runnit ut i sanden.
Citera
2004-09-03, 19:52
Medlem
Sture Krügers avatar
Vad kostar ett ligg där? (Ballpark)
Citera
2004-09-04, 08:15
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
http://www.citygirls.dk/
Citera
2006-07-09, 01:39
Medlem
City Girls Helsingör.! var där nyss

tjenare

Var på city girls för ett par dagar sedan och beställde ett avsug av en som på bild såg snygg ut.......IN KOMMER EN GAMMAL RYSS när jag redan betalt och klätt av mig !

Nån som har några andra erfarenheter?

MVh

---------------------------------------------------------------------------
Citera
2006-07-09, 01:45
Medlem
Marulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrra
tjenare

Var på city girls för ett par dagar sedan och beställde ett avsug av en som på bild såg snygg ut.......IN KOMMER EN GAMMAL RYSS när jag redan betalt och klätt av mig !

MVh

---------------------------------------------------------------------------

Nu när du vidgat dina vyer kanske du kan svara i den här tråden.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=346408

Dåligt av dom att inte erbjuda en gammal ryska åtminstonde.
Citera
2006-07-09, 09:59
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrra

Ett råd från en som bor endast drygt 20 minuter från nämnda ställe: undvik detta och övriga kliniker i Helsingör. Deras kunder är pga köpsexlagen nästan uteslutande östansundare, som är mer lättlurade än danskarna, och inte lika informerade och medvetna om priser och utbud, osv. I Helsingör råder IMHO en dum och arrogant "plocka svensken på pengar"-mentalitet. Jag besöker dem endast om det är en känd gudindestjärna som gästvisitar dem, men tar inte dit utan att ringa precis innan och dubbelchecka om hon verkligen är där (de är lika pålitliga som en begagnadbilhandlare), för annars kan man lika gärna få träffa någon 40-årig hackspett istället.
Men från Helsingör är det bara ca 40-60 minuter med tåg till de mer välskötta ställena i Köpenhamn.
Kolla eventuellt köpenhamnstråden.
Träffade förresten igår Sisse på Seductiongirls/Seductionbabes - wowowowow, en ny favorit
Citera
2006-07-12, 08:04
Bannlyst
Bondfångeri

Ja tyvärr har Citygirls numera förfallit till rent bondfångeri.

När dom lägger ut Daniella som faktiskt är en sexstjärna som "vagthavande" kommer i stället en småfläskig blonderad ryska 40+.

Bojkotta stället!
Citera
2006-12-08, 22:40
Medlem
Deon Limes avatar
Ny strippklubb i Helsingör

Pratade med en kompis som vart på strippklubb förra veckan.
Ligger typ 100 meter från gästgivaren.

Gästgivaren ligger precis vid stora torget i Helsingör. Med huvudet mot gästgivaren är det sen några meter till höger där en gata går upp. Följ den gatan cirka hundra meter och på vänster sida, andra våningen så ligger strippklubben. 100 kronor inträde och ölen kostar lika mycket. Har inte varit där själv men enligt kompisen skall det vara kanonfina tjejer som utför privatdans utöver den vanliga strippen. Om det går att knulla där vet jag ej men finns ju bordeller inte långt därifrån annars ifall man blir sugen på det.

Jag och en kompis skall själv dit men det blir först om En eller mer troligen om två veckor.

Edit: Enligt kompisen vart det många svenska tjejer som strippade.
Citera
2006-12-08, 22:42
Medlem
Deon Limes avatar
Om nån varit där så skriv gärna vad Du tyckte.
Citera
2006-12-09, 23:31
Medlem
nyhanares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deon Lime
Har inte varit där själv men enligt kompisen skall det vara kanonfina tjejer som utför privatdans utöver den vanliga strippen. Om det går att knulla där vet jag ej men finns ju bordeller inte långt därifrån annars ifall man blir sugen på det.

Det finns en artikel om stället på:
http://www.side6.dk/articles/showarticle.asp?pageid=3261&areaID=38
En strippklubb i Helsingör, som vänder sig speciellt till svenska turister.... Det behöver väl inte sägas mer?
Man får bättre valuta för pengarna i Köpenhamn

EDIT: det är f ö säkert möjligt att man kan köpa sex av töserna på denna strippklubb, men då får man först hosta upp ett par tusen för champagne till tösen, sedan ett par tusen till för sexet och inte minst ha ett hotellrum tillgängligt. Man brukar normalt få tio gånger bättre sex för samma pengar på vanliga bordeller i Köpenhamn och Danmark - på turistfällorna i Helsingör är dock kvaliteten generellt låg.
Citera
2007-10-24, 15:41
Medlem
sajmonffss avatar
Strippklubbar Helsingör!

Nu är det så att jag och några vänner ska bege oss till andra sidan sundet för att gå på lite stolpdans. Och skulle därför behöva tips om vart man ska gå.

Hemsidor, egna erfarenheter, ja allt är välkommet. thnx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in