2004-02-16, 19:33
Medlem
Helsingör - gatuhoror?

Hur är det med gatuprostitutionen i Helsingör?

var finns dem, när finns dem, samt priser, och har dem plats eller kör man det i bilen?

Finns dem på en vanlig tisdag?=)
Citera
2004-02-16, 21:28
Moderator
BlueSwedes avatar
Dem och dem.... :-)

I bilen? Varför inte gå till en av alla klinikker?
En schysst omgång av en thailändska men en goo "vanlig" massage efterår är klart bättre än bilen! Rekommenderas starkt och kostar inte skjortan!
Blue
Citera
2004-02-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Dem och dem.... :-)

I bilen? Varför inte gå till en av alla klinikker?
En schysst omgång av en thailändska men en goo "vanlig" massage efterår är klart bättre än bilen! Rekommenderas starkt och kostar inte skjortan!
Blue

Många dem blir det=)

Jag åker ner imorgon och tänkte kolla in i alla fall två kliniker.
Citera
2004-02-18, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u.
Många dem blir det=)

Jag åker ner imorgon och tänkte kolla in i alla fall två kliniker.

Tror nog mer att BlueSwede kommenterar Ditt helt felaktiga språkbruk och okunnighet om den svenska grammatiken. Det bör Du lära Dig innan Du skriver!
Det finns inga gatuhoror i Helsingör, och skulle de finnas så är det inget att ha, utan kolla in de massageställen som finns i närheten av hamnen.
Citera
2004-02-22, 09:21
Medlem
Scyrons avatar
Horor = horror
Citera
2004-02-22, 16:01
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scyron
Kan någon som är bevandrad berätta vad man ber om vid en av dessa kliniker? Får man vad man vill om man ber om massage bara? Eller räcker det med ett perverst leende? Eller måste man säga något särskilt?

Det är ingen som har förslag på ett ställe som tar par, dvs en kille och en tjej? Jag och min tös vill köra en trekant, och vill inte blanda in någon vi känner.

Bordeller är lagliga i Danmark så jag antar du säger något i stil med.
"Henne vill jag knulla!" och så pekar du med ond blick.
Citera
2004-02-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scyron
Kan någon som är bevandrad berätta vad man ber om vid en av dessa kliniker? Får man vad man vill om man ber om massage bara? Eller räcker det med ett perverst leende? Eller måste man säga något särskilt?

Det är ingen som har förslag på ett ställe som tar par, dvs en kille och en tjej? Jag och min tös vill köra en trekant, och vill inte blanda in någon vi känner.

Jag har alltid blivit visad menyn på de två ställen jag varit på. Sedan är det ju bara att välja och betala. Inga konstigheter. Du måste ju dock säga vad du vill ha och inte köra med massa kodord...då tror dem bara du är konstig=)
Citera
2004-02-23, 23:21
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u.
Jag har alltid blivit visad menyn på de två ställen jag varit på. Sedan är det ju bara att välja och betala. Inga konstigheter. Du måste ju dock säga vad du vill ha och inte köra med massa kodord...då tror dem bara du är konstig=)
Mig tror att dig är konstig.
Citera
2004-02-24, 07:06
Medlem
petersens avatar
De två centrala bordellerna i H-ör ligger på Stengade resp. i huset där puben Grönnehave huserar. Stengade är byns stora gågata och bordellen ligger längst uppe i nordost på samma sida som järnvägsstationen/färjeterminalen. Spritbutiken Viking kan Du använda som referens; den ligger 60-70 meter längre norrut på samma sida gågatan. Grönnehaven kommer Du till om Du tar dig från stationen/färjeterminalen mot Kronborg. Vägen svänger efter ~500 meter rättså kraftigt åt höger och korsas av en tågräls. Sväng vänster och följ rälsen 20 meter sedan har Du Pub Grönnehaven på vänster hand. Båda ställena ligger i källaren.

Är från Hbg och har f. ö. aldrig sett någon gatuprostitution i H-ör.
Citera
2004-02-25, 16:02
Medlem
http://www.citygirls.dk verkar ju ha rätt schysst utbud.
Citera
2004-02-25, 19:01
Medlem
Kashmirs avatar
Citygirls är ett bra ställe. Fräscha å trevliga tjejer där man erbjuds kaffe, lite fika och en pilsner innan om så önskas. Mycket bra service. De andra stället var bra men bytt ägare och känner inte till det.
Citera
2004-02-25, 21:02
Medlem
Ghandis avatar
en fråga bara efter att ha klickat på lite länkar o sett geografiska beskrivningar :

vad innebär : - København/Frederiksberg

och

- Storkøbenhavn.

Hur ser det ut på en karta.

Vilket är staden i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in