• 4
  • 5
2024-07-29, 12:20
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Alla bokstavstroende ska' me' .

Alla utom högern .

Den enda rätta stavningen där alla bokstäver och tecken är med för ditt inlägg i forumet är HBTQIA+ .
Citera
2024-07-29, 12:33
Medlem
alisvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det är bara till att skapa en flagga och ordna en parad.
Slogan:
utmana alla minoriteter!
Citera
2024-08-03, 18:24
Medlem
Förargelseväckande beteende och därmed böter till väldigt många, helt klart!
Citera
2024-08-03, 20:27
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjuvenFerdinand
Pride är som en fest och bögar/lesbiska/trans etc har kul, klär ut sig och super. Att hata pride gör att man ställer sig på muslimernas sida, de som tycker att att bögar ska få halsen avskuren. Så behåll pride för allt i världen- Musslorna ska få veta att de inte hör hemma i väst.

Nej. Priderörelsen handlar om inkludering och inte exkludering. Det är hela poängen. Alla ska kunna känna sig välkomna och stolta. Oavsett religionstillhörighet, sexuell läggning eller etnicitet.

Trots att jag själv är heterosexuell så har jag idag för femtonde gången i ordningen gått i Stockholm Pride Parade. Jag ser det som en självklarhet att delta och just idag visade Stockholm och stockholmarna sig från sin bästa sida.

Ditt inlägg visar med all önskvärd tydlighet att vi har långt kvar att gå innan vi är i mål.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2024-08-03 kl. 20:31.
Citera
2024-08-03, 20:32
Medlem
Okej om en vuxen man bestämt sig för att han är bög, kul för denne.

Men…

Varför i helvete måste dom ha en Parad???

Vi normala människor skiter ju i dessa bögar och lesbianer.

Varför finns ingen parad för att hylla oss normala straighta? 🤔

Vad fan är det som händer????
Citera
2024-08-14, 16:30
Avstängd
nidbilds avatar
Pride är 100% vänster flum, efterblivna lågutbildade idioter.
Citera
2024-10-27, 22:53
Avstängd
Boguslaws avatar
Vi har en stor kristen värdegrund i svenska samhället sedan århundraden och homosexualitet ska totalt förbjudas och straffas hårt. Därför är alltid inklusiv-homosexuell propaganda värre. Jag samarbetar med Microsoft Corp och Alphabet Inc trots deras Pride-stöd dock. Det här känns dåligt, alltså att dessa stora USA-IT-bolag stödjer bögrörelsen! Därför måste vi välja politiker som ska utrota allt stöd för homosexualitet i Sverige och världen! Mycket viktigt! Sverigedemokraterna är för vänster såklart och måste skärpa sig också!
Citera
2024-12-07, 22:48
Medlem
lundaelevs avatar
Gillar inte Pride.

Förväntas att man ska vara på ett visst sätt, rösta på en grupp partier, stötta allt med könsdysfori osv. Det jag stör mig mest på är att man blir tvingad att känna en gemenskap med folk som man inte känner eller i vissa fall gillar bara för att man har en viss läggning.
Citera
2025-07-29, 20:12
Bannlyst
Förstår inte varför alla ska vara så mainstream och älska det där med Pride.
Citera
2025-09-02, 19:38
Medlem
Det mest problematiska med Pride är rörelsen (framför allt RFSL:s) kopplingar till pedofili.

Här går det att se ett nyligen släppt reportage om RFSL och deras samarbete med den Pedofila arbetsgruppen:

https://insikt24.se/rfsl-veteranen-k...arbetsgruppen/
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in