Citat:

Ursprungligen postat av 
Frakta99

Vad babblar du om. Du kan inte sitta o hitta på grejer, efterblivna serber tror på lögner men inte andra. Eftersom den erkände och accepterade tesen är att albaner härstammar från illyrer och smutserber från ryska orcher så är det upp till dig att lägga fram motbevis som ingen annan hittat. Men som vanligt så kommer du dra något ur din serbiska röv utan belägg. 
Haha så knäckt att han försöker förneka sitt slaviska ursprung hahaha men jag förstår dig ändå lite. Jag hade också gjort samma sak om jag var du.

Har du ingenting att komma med, inga argument, inga belegg förutom att sitta och svära?
"Den erkända och accepterade tesen". Det du skrev om att slaver på balkan kommer från Ryssland och asien är inte ens en tes överhuvudtaget utan snarare flosker som obildade albaner upprepar jämt och ständigt. Ni orkar inte ens läsa korta texter som är en googling bort verkar det som. Teorin om det slaviska på balkan avser inte Ryssland, utan västra Ukraina/Polen. Sydlslaver är långa européer, bland det längsta folket i världen. Folken i asien kommer inte ens i närheten av den längden. Däremot är meddellängden i Albanien 174 cm.
Du ser inte skillnad på att försöka förneka saker och på att skriva fakta va?
	Citat:

Haplogroup I2 is the most common paternal lineage in former Yugoslavia

Citat:

Haplogroup I is the oldest major haplogroup in Europe and in all probability the only one that originated there 

https://www.eupedia.com/europe/Haplo...I2_Y-DNA.shtml (Finns massa källor i länken.)
I2 förekommer inte lika mycket någon annanstans i världen än fd Jugoslavien. R1a är den slaviska. Albaners dominanta haplogrupp är en helt annan, EV-13. Jag har inte förnekat det slaviska. Men det är inte det mest dominerande, utan kommer på andraplats. Sen förstår jag inte hur albaner som du kan se albaner som ett överlägset folk i jämförelse mot slaver. Vem har lurat dig.
Det kommer att vara fortsatta konflikter i kosovo samt fler områden på balkan om albaner fortsätter att göra anspråk på andras länder baserat på nationalistiska myter, stenålderskartor osv. De gör anspråk på länder som andra har byggt upp och har en lång historia i. Länder där det inte finns ett enda spår av något albanskt. Albaner gör t.o.m anspråk på Montenegros huvudstad vilket säger rätt mycket.