2023-05-29, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Föräldrar som tar sina barn till DQSH gör det för att de sympatiserar med hbtq-rörelsen och vill visa sina barn att världen inte är svart eller vit.
Ingenting hemskt har någonsin hänt på en sagostund, vad jag vet iaf. Någon får gärna visa på något annat Barnen skiter väl i vem som läser saga, en tant, en fabror, en tantfabror, en clown eller en jävla björn. Barnen verkar, så vitt jag kan se, inte ledsna eller upprörda eller skrämda. De verkar fatta att det är en person bakom utstyrseln, precis som de skulle fatta att det fanns en person i björnkostymen.
Barn har inga fördomar. De måste bli itutade dessa av personer som liknar många i den här tråden.

Barn är lättpåverkade och det är därför man vänder sig till denna kategori. Man vill på sikt få det till att det är okej för vuxna män att gå runt i kvinnokläder o bete sig som tjejer. Man vill försöka tvätta bort stämpeln att det är en psykisk åkomma/sjukdom.
Dessutom så verkar många homosexuella män vara dragna till prepubertala barn och enbart av den anledningen borde det vara förbjudet.

Ingen skulle komma på tanken att tillåta NMR läsa sagor för barn. Hur kan det komma sig tror du?
Ja menar eftersom du har den åsikten att "Ingenting hemskt har någonsin hänt på en sagostund"
Eller varför inte låta oljebolaget Shell läsa sagor för barn? Med böcker som har titlar som "Lille Kalle som tycker olja är framtiden" och "Utan olja så dör Kalle och hans vänner"
Gängkriminella som läser böcker om entreprenörskap som drogleverantörer och vilken glamorös livsstil det innebär.

Kanske kan öppna dörren för allsköns lobbyverksamhet där man riktar sig till barn.
Det är väl okej?
Citera
2023-05-29, 09:47
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fletchman
Såklart händer inget på sagostunder förutom att dessa sjuka fetisher normaliseras.

Och då är det ju inget som drabbar vare sig barnen eller någon annan. Drag var rätt normaliserat på 1980-talet med After Dark tex. Vad jag vet så ledde det inte till någon katastrof.
Män som klär sig i kvinnokläder, vad nytt? Transsexualitet är heller inget som smittar så att barnen skulle fara illa på något som helst sätt ser jag inte. DQSH har pågått i ca 10 år världen över och om barn skulle bli skadade på något sätt så skulle hela grejen stoppats.
Citera
2023-05-29, 09:55
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Barn är lättpåverkade och det är därför man vänder sig till denna kategori. Man vill på sikt få det till att det är okej för vuxna män att gå runt i kvinnokläder o bete sig som tjejer. Man vill försöka tvätta bort stämpeln att det är en psykisk åkomma/sjukdom.
Dessutom så verkar många homosexuella män vara dragna till prepubertala barn och enbart av den anledningen borde det vara förbjudet.

Ingen skulle komma på tanken att tillåta NMR läsa sagor för barn. Hur kan det komma sig tror du?
Ja menar eftersom du har den åsikten att "Ingenting hemskt har någonsin hänt på en sagostund"
Eller varför inte låta oljebolaget Shell läsa sagor för barn? Med böcker som har titlar som "Lille Kalle som tycker olja är framtiden" och "Utan olja så dör Kalle och hans vänner"
Gängkriminella som läser böcker om entreprenörskap som drogleverantörer och vilken glamorös livsstil det innebär.

Kanske kan öppna dörren för allsköns lobbyverksamhet där man riktar sig till barn.
Det är väl okej?

Jag vet inte vad som händer i huvudet på dig men som jag ser det är det en väldigt stor skillnad på kriminalitet, droger, rasism och miljöförstörelse och män som klär sig i kvinnokläder.
Om du tycker att det är samma sak att vara gängkriminell som att klä sig i kvinnokläder skulle jag säga att du är rätt fel på det.
Citera
2023-05-29, 12:53
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Men vafan har ni redan glömt Mora träsk och vilse i pannkakan?
Staffan var vrålbög, men hur var är det med mora träsk?
Citera
2023-05-29, 17:39
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad som händer i huvudet på dig men som jag ser det är det en väldigt stor skillnad på kriminalitet, droger, rasism och miljöförstörelse och män som klär sig i kvinnokläder.
Om du tycker att det är samma sak att vara gängkriminell som att klä sig i kvinnokläder skulle jag säga att du är rätt fel på det.

Så du menar att dessa intresseorganisationer inte skall få framföra sitt budskap till barn för att barnen kan bli påverkade av vad som sägs under sagostunderna?

Män i kvinnokläder har en psykisk åkomma. Troligen är dessa bögar.
Bögar är inte sällan även pedofiler. Pedofiler och barn är ingen bra kombo.
Citera
2023-05-29, 17:52
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Så du menar att dessa intresseorganisationer inte skall få framföra sitt budskap till barn för att barnen kan bli påverkade av vad som sägs under sagostunderna?

Nej. Jag menar att man inte bör acceptera eller normalisera gängkriminalitet. Eftersom gängkriminalitet bygger på våld och hot och förtryck. Oavsett vad du tycker om män i kvinnokläder så företräder de inte rån, mord eller misshandel. Skillnaden är enorm och jämförelsen är idiotisk.

Citat:
Män i kvinnokläder har en psykisk åkomma. Troligen är dessa bögar.
Ja, och?

Citat:
Bögar är inte sällan även pedofiler. Pedofiler och barn är ingen bra kombo.
Det finns heterosexuella pedofiler också. Faktum är att de flesta övergrepp på barn sker av någon med motsatt kön.
Citera
2023-05-29, 19:41
Medlem
Citat:
Nej. Jag menar att man inte bör acceptera eller normalisera gängkriminalitet. Eftersom gängkriminalitet bygger på våld och hot och förtryck. Oavsett vad du tycker om män i kvinnokläder så företräder de inte rån, mord eller misshandel. Skillnaden är enorm och jämförelsen är idiotisk.

Ja, och?

Det finns heterosexuella pedofiler också. Faktum är att de flesta övergrepp på barn sker av någon med motsatt kön.

Nej de företräder sjukdom, dekadens och pedofili.
Anledningen till att man riktar in sig på barn är bland annat att de är lättpåverkade.
Du anser att jämförelsen är idiotisk. Det är inte samma sak som att den är det.

Ja, så bara för att det finns heterosexuella pedofiler så är det okej med homosexuella pedofiler?
Eftersom det finns heterosexuella pedofiler så kan vi tillåta att homosexuella pedofiler grooma barn helt öppet utan att agera?
Källa på att det flesta övergrepp på barn sker av någon av motsatt kön.
Citera
2023-05-30, 05:24
Medlem
Citat:
Och då är det ju inget som drabbar vare sig barnen eller någon annan. Drag var rätt normaliserat på 1980-talet med After Dark tex. Vad jag vet så ledde det inte till någon katastrof.
Män som klär sig i kvinnokläder, vad nytt? Transsexualitet är heller inget som smittar så att barnen skulle fara illa på något som helst sätt ser jag inte. DQSH har pågått i ca 10 år världen över och om barn skulle bli skadade på något sätt så skulle hela grejen stoppats.

Att det normaliseras bland vuxna är illa nog, finns ingen som helst anledning att utsätta barn för det. Jobbiga, skrikiga bögar kan gärna hålla på med sina fetisher men håll det i sovrummet ffs.
Citera
2023-05-30, 08:09
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storkukibarnanal
Uppenbarligen finns ju en marknad för föeteelsen och små bsrn lär ju inte gå dit på eget bevåg. Vad anser ni som är kritiska mot detta om förälldrarnas roll? Bör man orosanmäla dem?

Jag anser att de föräldrar som går dit gör det för sig själva, inte för barnen. De vill visa världen hur progressiva, hur toleranta och hur goda människor de är. De intalar sig själva att gå på detta event kommer leda till att barnen blir mer toleranta när de växer upp, att de kommer tycka det är jättekul med gubben i klänning och smink, och att de bidrar till att krossa fördomar och besegra ondskan genom denna handling.

Posörer, helt enkelt. Som med en handling som inte kostar dem någonting (utom skattepengar) tror att de stått upp för något viktigt den dagen.

Nej, man bör inte orosanmäla dem. Bara fnysa åt deras värdelösa omdöme och fnissa åt deras självbild som goda människor.
Citera
2023-05-30, 09:14
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Nej de företräder sjukdom, dekadens och pedofili.
Anledningen till att man riktar in sig på barn är bland annat att de är lättpåverkade.
Du anser att jämförelsen är idiotisk. Det är inte samma sak som att den är det.

Ja, så bara för att det finns heterosexuella pedofiler så är det okej med homosexuella pedofiler?
Eftersom det finns heterosexuella pedofiler så kan vi tillåta att homosexuella pedofiler grooma barn helt öppet utan att agera?
Källa på att det flesta övergrepp på barn sker av någon av motsatt kön.

American Psychological Association 2010 Understanding and adressing adult sexual attraction to children.
American Psychological Association 1998 Report of the task force of the sexualization of girls.
Seto M C 2000 Is pedophilia a sexual orientation.
Wilsn R & Cox D N 2000 The child lovers: A study of pedophiles in society.
Jenny et al 1994 Are children at risk for sexual abuse by homosexuals?
Citera
2023-05-30, 16:52
Medlem
Citat:
American Psychological Association 2010 Understanding and adressing adult sexual attraction to children.
American Psychological Association 1998 Report of the task force of the sexualization of girls.
Seto M C 2000 Is pedophilia a sexual orientation.
Wilsn R & Cox D N 2000 The child lovers: A study of pedophiles in society.
Jenny et al 1994 Are children at risk for sexual abuse by homosexuals?

Så du slänger in en massa titlar från böcker/studier som är allt från 20 till 30 år gamla?
Kan du hänvisa till en specifik sida i dessa rapporter/böcker där det framkommer statistiskt material som stöder ditt påstående, eller har du bara för vana att kasta in dessa titlar för att verka viktig?

Hur är det med alla små pojkar som blivit utsatta för kyrkans trevliga män?
Eller de 15 000(?) barn som utsattes i Storbritannien av en pedofilliga från Pakistan(?)
Är de med i din studie?

Kom med data som nyare än 20-30 år gammal.
Citera
2023-05-30, 16:54
Medlem
TheJackets avatar
Perversa människor som vill hjärntvätta sina barn till att bli det med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in