Citat:
Föräldrar som tar sina barn till DQSH gör det för att de sympatiserar med hbtq-rörelsen och vill visa sina barn att världen inte är svart eller vit.
Ingenting hemskt har någonsin hänt på en sagostund, vad jag vet iaf. Någon får gärna visa på något annat Barnen skiter väl i vem som läser saga, en tant, en fabror, en tantfabror, en clown eller en jävla björn. Barnen verkar, så vitt jag kan se, inte ledsna eller upprörda eller skrämda. De verkar fatta att det är en person bakom utstyrseln, precis som de skulle fatta att det fanns en person i björnkostymen.
Barn har inga fördomar. De måste bli itutade dessa av personer som liknar många i den här tråden.
Ingenting hemskt har någonsin hänt på en sagostund, vad jag vet iaf. Någon får gärna visa på något annat Barnen skiter väl i vem som läser saga, en tant, en fabror, en tantfabror, en clown eller en jävla björn. Barnen verkar, så vitt jag kan se, inte ledsna eller upprörda eller skrämda. De verkar fatta att det är en person bakom utstyrseln, precis som de skulle fatta att det fanns en person i björnkostymen.
Barn har inga fördomar. De måste bli itutade dessa av personer som liknar många i den här tråden.
Barn är lättpåverkade och det är därför man vänder sig till denna kategori. Man vill på sikt få det till att det är okej för vuxna män att gå runt i kvinnokläder o bete sig som tjejer. Man vill försöka tvätta bort stämpeln att det är en psykisk åkomma/sjukdom.
Dessutom så verkar många homosexuella män vara dragna till prepubertala barn och enbart av den anledningen borde det vara förbjudet.
Ingen skulle komma på tanken att tillåta NMR läsa sagor för barn. Hur kan det komma sig tror du?
Ja menar eftersom du har den åsikten att "Ingenting hemskt har någonsin hänt på en sagostund"
Eller varför inte låta oljebolaget Shell läsa sagor för barn? Med böcker som har titlar som "Lille Kalle som tycker olja är framtiden" och "Utan olja så dör Kalle och hans vänner"
Gängkriminella som läser böcker om entreprenörskap som drogleverantörer och vilken glamorös livsstil det innebär.
Kanske kan öppna dörren för allsköns lobbyverksamhet där man riktar sig till barn.
Det är väl okej?