2023-07-20, 19:27
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Ingen oskyldig blir uthängd där.

Bra logik. Ingen blir någonsin oskyldigt dömd för brott heller.
Citera
2023-07-21, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlussenSTHLM
Man ser skillnad på ett barn på 14 och en vuxen 24-åring.
Vem chattar med kvinnor utan att veta hur de ser ut?

Härligt dumpen, ni gör ett fantastiskt jobb!

1. Väldigt vanligt att chatta med kvinnor utan att veta hur de ser ut. Ibland även fram tills man träffas. Alla appar är inte som Tinder.
2. Visst, kanske lite skillnad på en 14-åring och en 24-åring. MEN: ofta svårt att se skillnad på en 14-åring och en 18-åring.

3. Visst, det är väl bra att förebygga sexuellt våld men dumpen har också bidragit till människors självmord.
Citera
2023-07-21, 04:49
Medlem
LustigaKurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chalidhe81
Föreställ dig att du har porrsurfat, sexchattat och skickat bilder men på riktigt läst fel ålder och sett 14 som 24 eller i övrigt missat att det var ett barn. Du möter Sjöberg och Sara på plats och förstår inte vad som pågår. Du blir uthängd men knappast trodd. Dina vänner sviker, firman/anställningen konkar/ryker. Hatet och mordhoten mot dig och din familj stormar och trakasserier mot dina barn pågår.
Alla konsekvenser drabbar dig lika hårt som andra pedofiler men du vet helt säkert att du inte är pedofil eller någonsin har porrchattat med barn eller velat möta minderåriga. Vad skulle du gjort i sådant läge?
Haha, jag skulle hamna i den situationen, vill nån träffa mig så vet jag att nåt är fel och åker inte på nån träff.
Citera
2023-07-21, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
1. Väldigt vanligt att chatta med kvinnor utan att veta hur de ser ut. Ibland även fram tills man träffas. Alla appar är inte som Tinder.
2. Visst, kanske lite skillnad på en 14-åring och en 24-åring. MEN: ofta svårt att se skillnad på en 14-åring och en 18-åring.

3. Visst, det är väl bra att förebygga sexuellt våld men dumpen har också bidragit till människors självmord.
Skitsnack, de skriver tydligt att de är under 15 i alla chattar. Sen publicerar Dumpen gäddornas egna ord och bilder, det är upp till dig som läser att själv döma. Gäddorna som begått självmord, tre bekräftade men fem avlidna efter de avslöjats, vet vi inte om de gjorde det pga att de avslöjades, pga psykisk ohälsa och missbruk, som iaf två av dem hade, eller om det var sammanlagda skäl. Slutpoängen är hur som helst att de valde själva att skriva med barn och de valde själva att begå självmord. Dumpen är lika lite ansvariga som polis som häktat någon, tidning som publicerat om något, eller domstol som dömt någon
Citera
2023-07-21, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Skitsnack, de skriver tydligt att de är under 15 i alla chattar. Sen publicerar Dumpen gäddornas egna ord och bilder, det är upp till dig som läser att själv döma. Gäddorna som begått självmord, tre bekräftade men fem avlidna efter de avslöjats, vet vi inte om de gjorde det pga att de avslöjades, pga psykisk ohälsa och missbruk, som iaf två av dem hade, eller om det var sammanlagda skäl. Slutpoängen är hur som helst att de valde själva att skriva med barn och de valde själva att begå självmord. Dumpen är lika lite ansvariga som polis som häktat någon, tidning som publicerat om något, eller domstol som dömt någon

Men kan inte du hålla med om att det är skevt att det klassas som pedofili när en omogen 20-åring skriver med en mogen tjej på 14 år och 11 månader, men att det är helt accepterat när en 55-åring har BDSM med en omogen tjej på 15 år och 1 månad?
Citera
2023-07-21, 16:31
Medlem
Citat:
Men kan inte du hålla med om att det är skevt att det klassas som pedofili när en omogen 20-åring skriver med en mogen tjej på 14 år och 11 månader, men att det är helt accepterat när en 55-åring har BDSM med en omogen tjej på 15 år och 1 månad?
Det är väl ingen som klassar det som pedofili? Pedofiler tänder på outvecklade barn. Men hebefiler, manipulerande förövare, kalla det whatever, grader i helvetet bara. Sen ska 20-åringar ge fan i ungar de med och rätta mig om jag har fel, men ingen svagbegåvad 20-åring har avslöjats av Dumpen heller, så icke-fråga.
Citera
2023-07-21, 16:48
Medlem
Vettefuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du tar död på dem som hängt ut dig ISTÄLLET för att ta livet av dig .... på vilket sätt skulle ditt liv bli enklare eller bättre av det?
Du är ju redan uthängd.
"Hämnden är ljuv" gissar jag att han far efter?
Citera
2023-07-24, 12:26
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acies
Fan är du helt jävla dum i huvudet?
Om ens liv redan är förstört, vad har man att förlora? Istället för att ta död på sig själv så dödar man givetvis ens angripare. Hur svårt kan det vara att begripa en så enkel sak?

Avböjer mig från att svara människor som har 25 i filosofisk iq från och med nu.
Vänta bara tills du får höra att de är angriparen din stackars sate.
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Du är så gulligt naiv
Vad har vi sagt om det där beteendet SvenHelsing. Kan du då förklara varför ingen oskyldig har hängts ut?
Citat:
Ursprungligen postat av RyudoMelfice
Bra logik. Ingen blir någonsin oskyldigt dömd för brott heller.
Ska vi sluta lösa brott? 🫢
Citera
2023-07-24, 12:43
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det är väl ingen som klassar det som pedofili? Pedofiler tänder på outvecklade barn. Men hebefiler, manipulerande förövare, kalla det whatever, grader i helvetet bara. Sen ska 20-åringar ge fan i ungar de med och rätta mig om jag har fel, men ingen svagbegåvad 20-åring har avslöjats av Dumpen heller, så icke-fråga.

Col*n Br*xemarker är väl i tjugoårsåldern och han är definitivt svagbegåvad.
* = i
Citera
2023-07-24, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny00
Col*n Br*xemarker är väl i tjugoårsåldern och han är definitivt svagbegåvad.
* = i
22.
Citera
2023-07-24, 18:38
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du tar död på dem som hängt ut dig ISTÄLLET för att ta livet av dig .... på vilket sätt skulle ditt liv bli enklare eller bättre av det?
Du är ju redan uthängd.

Du som är så "djup" kan väl förklara det.

Jag är av uppfattningen att livet blir både enklare och bättre av att inte ta livet av sig.

Att du skriver ”istället” gör inte din tidigare argumentation bättre, det gör den värre.
Citera
2023-09-05, 07:59
Medlem
Zoneinopiums avatar
Citat:

Att förebygga sexuellt våld mot oskyldiga barn, om de inte stämt träff med det fiktiva barnet hade de med stor sannolikhet gjort det med ett riktigt barn och då hade det inte handlat om förebygga längre.
Vem fan bryr sig om en pedofil suiciderar? En pedofil skiter totalt i om han förstör livet för de barn han förgriper sig på så varför i hela friden ska omvärlden bry sig om han tar sitt liv när pedoflen insett hur störd han är och tar sitt förnuft till fånga?
All hantering inkluderande beskydd från staten och med andra förmåner som personskydd, skyddade personuppgifter och särskilda anstalter är ju redan helt åt helvete för att skydda pedofilerna. Vem ska stå upp för och beskydda de oskyldiga barnen som har hela sina liv framför sig? Sargade av pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in