Så hår lät det vid de förra offensiverna också. Massa snack och spela allanballan i 1 vecka där "offensiven är misslyckad" "offensiven är ett skämt" och BAM, så låg Ryssarna på knä och tog emot Ukrainsk dunderkuk medan tårarna rann likt Dnepr-floden och ni försökte spela bort det med "taktiska reträtter" "strategisk tillbakaryckning" å annat jävla skräp. Ska bli kul å se hur ni kommer försöka låtsas som att det regnar sen,
igen.
En offensiv sker inte över en helg. Rysslands offensiv pågick i vadå? 8 månader? och de lyckades inte ens ta Bakhmut. Inledningsvis spelade ni även allanballan där tills ni insåg vilket skräp ryssen är och då kom ursäkterna igen. "Det har aldrig vart en offensiv!" Fast Ryssland med militärledningen som bevis har officiellt uttalat sig om att offensiven var skräp.
Nä, jag ser in i framtiden hur ni hävdar "taktiska reträtter" igen. "Det är bara Krim Ryssland vill ha ändå". "Man låter Ukraina ta dessa områden." Många konton kommer även sluta posta