2023-05-26, 21:04
Medlem
Hej!
Jag har nu valt att ta min trning till nsta steg.

Stats:

lder: 24
Vikt: 97
Lngd:185

Trningserfarenhet:
Trnat i 10 r. Har riktigt bra koll p bde trning samt kost.

Preliminr kur: 10 mg Rad 140 8-10 veckor. Som pct antigen 40/40/20/20 eller 20/20/10/10 nolva. Kommer ven anvnda liver support vid sidan av och en naturlig testobooster nr jag hoppar p pct.

Ml: Att gaina lean massa kanske till och med g ner lite i fett. Jag kommer ocks fokusera extra p att f upp mina ben d de laggar frn resterande delar av kroppen.

r ett blodtest ndvndigt p en s lgdos, tar man det p vrdcentralen och vad sger man till dom?
vilka vrden ska jag specifikt kolla efter?
terhmtar sig kroppen s bra att man kan kra 3 intensiva benpass i veckan? Kan man kra anavar som pwo infr legdays?
Skulle man f vldigt negativa bieffekter hoppar man helt av raden och hur ser en sdan pct kur ut d? Antar man frontar
Finns mycket fake Rad vad jag lst till mig, om ngon kunde rekommendera ett bra mrke vore det uppskattat.

Se till att hlla en god ton mot varandra och hll ondiga kommentarer fr dig sjlv, tack. Jag tar grna emot s mycket tips och information som mjlig. Tack p Frhand!
Citera
2023-05-26, 21:10
Medlem
Gabbegy000s avatar
Du kan kolla min kurapport p just rad-140 s kanske du fr ngot tips
Blodprov kper du hos werlabs eller blodkollen. Jag kpte ett testosteron prov efter kuren och ett efter pct fr att se att allt funka som det ska. Men bst r vll att kpa ett xl prov men frgan r om man tycker blodprovet r vrt dom pengarna.
Ja du kan kra ben 3ggr i veckan men mitt problem var att man vxte frsnabbt s det gjorde fr ont i lederna men testa du.
Citera
2023-05-30, 20:40
Medlem
Tack fr svar!
Hur mycket gainade du i muskler och styrka? sg inget om det i kurrapporten.
Gr man till en klinik fr att ta testerna du nmner?
Citera
2023-05-30, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Du kan kolla min kurapport p just rad-140 s kanske du fr ngot tips
Blodprov kper du hos werlabs eller blodkollen. Jag kpte ett testosteron prov efter kuren och ett efter pct fr att se att allt funka som det ska. Men bst r vll att kpa ett xl prov men frgan r om man tycker blodprovet r vrt dom pengarna.
Ja du kan kra ben 3ggr i veckan men mitt problem var att man vxte frsnabbt s det gjorde fr ont i lederna men testa du.
Se svar ovan.
Citera
2023-05-30, 21:07
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robster69
Se svar ovan.

Vecka 2vger 77kg. Bnk 80kg 3x8 knbj 90kg3x8 detta var p 20mg rad-140 ed
Vecka 8Vger 82kg bnk 92 3x8 knbj 107 3x8
Efter min andra sarmkur var knbjen uppe i 140kg 3x8 men idag skulle jag nog ha problem att klara ver 115kg 3x8. Sarms fr mig ger mer styrka n riktiga AAS och man fr en hel del muskler med. Men det jag inte gillar med sarms r om du gr ver 20mg rad eller slnger in ngon annan sarm s kommer du crasha ditt testosteron helt vilket verkligen suger mentalt.

Men du kommer tappa en hel del styrka och vikt. Du kper testerna online sen gr du bara till ngot av deras stllen en tidig morgon och tar blodprovet https://werlabs.se/provtagningsstallen/ .
Senast redigerad av Gabbegy000 2023-05-30 kl. 21:11.
Citera
2023-05-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbegy000
Vecka 2vger 77kg. Bnk 80kg 3x8 knbj 90kg3x8 detta var p 20mg rad-140 ed
Vecka 8Vger 82kg bnk 92 3x8 knbj 107 3x8
Efter min andra sarmkur var knbjen uppe i 140kg 3x8 men idag skulle jag nog ha problem att klara ver 115kg 3x8. Sarms fr mig ger mer styrka n riktiga AAS och man fr en hel del muskler med. Men det jag inte gillar med sarms r om du gr ver 20mg rad eller slnger in ngon annan sarm s kommer du crasha ditt testosteron helt vilket verkligen suger mentalt.

Men du kommer tappa en hel del styrka och vikt. Du kper testerna online sen gr du bara till ngot av deras stllen en tidig morgon och tar blodprovet https://werlabs.se/provtagningsstallen/ .
Vad jag lst mig till kan man behlla nst intill allt om man kr bra pct ter, sover och trnar riktigt hrt. Beror helt klart p dos givetvis. Om vrderna r helt off reagerar dom inte? ska man vara ppen och sga att man kurar?
Citera
2023-05-30, 21:56
Medlem
Gabbegy000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robster69
Vad jag lst mig till kan man behlla nst intill allt om man kr bra pct ter, sover och trnar riktigt hrt. Beror helt klart p dos givetvis. Om vrderna r helt off reagerar dom inte? ska man vara ppen och sga att man kurar?

Dom bryr sig noll, den vanliga vrden kommer inte ha tillgng till dina resultat. Jag vljer ven att ta blodprovet p ngon av platserna p kartan som inte r en vrdcentral/sjukhus. Sen fr man resultatet p hemsidan
Senast redigerad av Gabbegy000 2023-05-30 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in