2023-05-27, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iifyousayso
Vilken sorts litteratur anser du att dessa personer ska läsa på bibliotek och varför?
Folkbiblioteken är offentligt finansierade och har såklart ett demokratiuppdrag
På vilket sätt anser du att det skulle vara förenligt med att aktivt propagera för pedofili, nazism eller rasism?

Många folkbibliotek har såklart "Mein Kampf" att låna. Det handlar om yttrandefrihet.
Men varför skulle de har högläsning och sagostunder kring den?

Nazistene kunne vel si som dine "drottningar": For å sprida gledje och tolerans?

Men berätta nu vilket demokratiuppdrag det är att en man ska sminka sig och klä sig i kvinnokläder och läsa sagor för en 3-åring? Och varför kan han inte gjöra det i vanliga kläder?
Citera
2023-05-27, 02:37
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Dessa kan läsa direkt samma saker som dina bögkompisar läser upp för barnen? Vad ska en transa föreläsa om? Svara nu på frågan. Varför ska en vuxenbebis med smink och kvinnokläder få läsa inför våra barn? Tycker du den är en bra förebild? Och snälla dra inte upp nazistkortet igen, det räcker nu!

Jag förstod inte frågan då infantilism (paraphilic eller diaper) och såna perversa lekar mer verkar självskåda dig än Dragqueens.

Drugorna föreläser ju inte de läser sagor för barn.
Citera
2023-05-27, 02:40
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Nazistene kunne vel si som dine "drottningar": For å sprida gledje och tolerans?

Men berätta nu vilket demokratiuppdrag det är att en man ska sminka sig och klä sig i kvinnokläder och läsa sagor för en 3-åring? Och varför kan han inte gjöra det i vanliga kläder?

Det demokratiska ligger i att det uppenbarligen finns föräldrar som vill att deras barn ska ta del av dessa sagostunder. Dom brukar ju vara rätt fullbokade.
Att du har problem med det är en annan femma.

Varför ger du dig inte på föräldrarna istället?
Dom som släpar dit sina barn?
Det är väl rimligen dom som är dom riktiga förövarna?
Citera
2023-05-27, 02:45
Medlem
Citat:
Jag förstod inte frågan då infantilism (paraphilic eller diaper) och såna perversa lekar mer verkar självskåda dig än Dragqueens.

Drugorna föreläser ju inte de läser sagor för barn.
Och som vanligt svara du inte på frågan! Tror du förstod min fråga väldigt väl! Då ställer jag den igen, vad tillför det barnen att vuxna män med kvinnokläder och smink har sagostunder? Det är inte normalt beteende, kan du vara med på det ok?
Citera
2023-05-27, 02:49
Medlem
Citat:
Det demokratiska ligger i att det uppenbarligen finns föräldrar som vill att deras barn ska ta del av dessa sagostunder. Dom brukar ju vara rätt fullbokade.
Att du har problem med det är en annan femma.

Varför ger du dig inte på föräldrarna istället?
Dom som släpar dit sina barn?
Det är väl rimligen dom som är dom riktiga förövarna?

Flashback är snart det enda stället där man kan kritisera utan att möta en mobb och förlora sitt jobb. Här har en viktig del av demokratin försvunnit.

Men du svarade inte varför dessa män som läser sagor inte kan göra det i vanliga kläder? Varför MÅSTE de sminka sig och läsa sagor i kvinnokläder? Och vad ska syftet vara för en 3-åring att uppleva detta?
Citera
2023-05-27, 02:52
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Och som vanligt svara du inte på frågan! Tror du förstod min fråga väldigt väl! Då ställer jag den igen, vad tillför det barnen att vuxna män med kvinnokläder och smink har sagostunder? Det är inte normalt beteende, kan du vara med på det ok?

Jag förstår inte frågan då du klumpar ihop perversa beteenden med fullt normala beteenden.
Jag har postat väldigt många olika begrepp som du kan söka upp på nätet och lära dig kring.

Jag förstår inte heller på vilket sätt jag skulle vilja dela din trångsynta världsbild då jag är en upplyst person.
Citera
2023-05-27, 02:56
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Flashback är snart det enda stället där man kan kritisera utan att möta en mobb och förlora sitt jobb. Här har en viktig del av demokratin försvunnit.

Men du svarade inte varför dessa män som läser sagor inte kan göra det i vanliga kläder? Varför MÅSTE de sminka sig och läsa sagor i kvinnokläder? Och vad ska syftet vara för en 3-åring att uppleva detta?

Okej det handlar om sagostunder på bibliotek.
Till dessa bokar föräldrarna platser för sig och ett eller flera barn.
Det finns ofta föreställningar för yngre respektive äldre barn.
Det är fortfarande föräldrarna som är de som har föräldraansvar och som är de som tar dit barnen.

Varför ska jag lägga föräldraansvaret på någon annan än föräldrarna?

Du frågar om män kan läsa sagor i vanliga kläder. På vilket sätt måste det ena utesluta det andra?

Och sen syftet kring att barn tar del av sagostunderna.. föräldrar som vill?
Citera
2023-05-27, 02:57
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:

-
Alla vet att det är perversa sinnesförvirrade individer som tror att man kan byta kön eller vilja klä ut sig till det.
Extra vidrigt och skevt blir det när man blandar in barn.
Citera
2023-05-27, 02:59
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Du är ju sjuk på riktigt! Ska jag söka på nätet efter varför män vill bli kvinnor? Bad dig svara på en fråga men var tydligen jävligt svårt. Vill inte se dig bland mina barn iaf.
-
Snubben måste vara ett troll eller extremt korkad.
Fler föräldrar måste börja säga ifrån, på riktigt.
Bojkott och politik fungerar bara om du slåss mot en ärlig motståndare...
Citera
2023-05-27, 03:06
Medlem
Citat:
Okej det handlar om sagostunder på bibliotek.
Till dessa bokar föräldrarna platser för sig och ett eller flera barn.
Det finns ofta föreställningar för yngre respektive äldre barn.
Det är fortfarande föräldrarna som är de som har föräldraansvar och som är de som tar dit barnen.

Varför ska jag lägga föräldraansvaret på någon annan än föräldrarna?

Du frågar om män kan läsa sagor i vanliga kläder. På vilket sätt måste det ena utesluta det andra?

Och sen syftet kring att barn tar del av sagostunderna.. föräldrar som vill?

Det är uppenbart att damkläder och smink är en viktig del av detta. Och lika självklart är det att det är ägnat att förvirra barn om vad som är vad om kön. Annars kunde de ha läst sagor i vanliga kläder.

Att föräldrarna vill är inget syfte, eller hur?
Citera
2023-05-27, 03:12
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Det är uppenbart att damkläder och smink är en viktig del av detta. Och lika självklart är det att det är ägnat att förvirra barn om vad som är vad om kön. Annars kunde de ha läst sagor i vanliga kläder.

Att föräldrarna vill är inget syfte, eller hur?

Att föräldrarna vill att barnen ska ta del av dessa kulturevenemang är väl definitivt något som föräldrarna gör av ett syfte.

Eller menar du att om en förälder "tvingar" på sitt barn vegansk kost så är det inte av ett "syfte"?

Försök läsa mer en bara första fem raderna så kanske du kan förstå lite mer kring länken du får.
https://en.wikipedia.org/wiki/Drag_queen
Citera
2023-05-27, 03:22
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Perversa vuxna män klär ut sig till kvinnliga karikatyrer är en könslek runt barn är för att grooma dem till att utmana deras sexualitet = pedofili.

Det är en del av Queer theory och om du förvarar det är du en pedovurmare.

Förbjud skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in