2023-05-26, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
De här transorna det skrevs om som endast uppger sina "artistnamn" är ju problematiska.
Barnomsorgspersonal skall ju kollas i "pedofilregister" innan de får jobba med barn, så problemet med anonyma transor är inte att de är transor, utan att de inte har visat sina straffregister, dvs att de är anonyma.

När blev att läsa sagor på ett bibliotek barnomsorg?
Citera
2023-05-26, 19:54
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Fatta reaktionen hos den stackars lillgrabben som hade missförstått det hela och spänt förväntade sig att få träffa dragsterqueens och se motocross-dressing.

Det kan ju vara en flicka som går på sagostund med en förälder också, inte sant.
Dessutom så är det ju rätt tragiskt om föräldern lurat i barnet att det var det som väntade.
Särskilt under en sagostund.
Ursäkta mig men finner din ironi rätt platt.
Citera
2023-05-26, 20:39
Avstängd
Är det förskolorna som tvingas gå på dessa spektakel, eller finns det faktiskt föräldrar som tar med sina egna barn dit? Jag är nyfiken på antalet besökare som bibblan betalar 8000 per läsning för.
Citera
2023-05-26, 21:19
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peerg
Håller med. I samma veva tycker jag vi ska förbjuda barnteater. Utklädda vuxna som berättar historier, skitläskigt ju! Och clowner, detta jordens avskum. Lås in dom och kasta bort nyckeln.
Ok groomer

Vuxna bögar, utklädda till kvinnor som ska sitta med halvfjång och läsa sagor till småbarn är fan det sjukaste just nu, hoppas någon säger ifrån ordentligt
Citera
2023-05-26, 21:54
Medlem
peergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Ok groomer

Vuxna bögar, utklädda till kvinnor som ska sitta med halvfjång och läsa sagor till småbarn är fan det sjukaste just nu, hoppas någon säger ifrån ordentligt

Nu blir jag nyfiken. Vilket evenemang har du varit på där en drag queen-artist som läst sagor för barn haft stånd? Gick du personligen fram och kikade under kjolen på personen i fråga för att kontrollera? Tyckte du att det pirrade lite extra i underlivet när du gjorde det?

Ska vi vara helt ärliga så är det nog större risk för barn att bli utsatta för sexuella övergrepp inom idrottslivet än på biblioteket. När ifrågasatte ni era barns fotbollstränares motiv senast?
Citera
2023-05-26, 21:59
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Välkomna till Queer theory
Various theories emphasizing the sociocultural environment in which human sexuality is constructed
https://www.youtube.com/watch?v=rjFIn7hC14Q
Vidrigt.

Förbjud skiten och ge fan i barnen!
Citera
2023-05-26, 21:59
Medlem
peergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Är det förskolorna som tvingas gå på dessa spektakel, eller finns det faktiskt föräldrar som tar med sina egna barn dit? Jag är nyfiken på antalet besökare som bibblan betalar 8000 per läsning för.

Jag har aldrig hört om något bibliotek som tvingat folk att gå på deras arrangemang. Hela grejen med bibliotek är att det är helt frivilligt att gå dit. Gillar man inte det biblioteket gör (folkbildning, möjlighet till fri åsiktsbildning, låna böcker om allt möjligt helt gratis, soffor att sitta i utan att behöva betala för sig, etc) så behöver man inte gå dit. Bra va?
Citera
2023-05-26, 22:36
Medlem
peergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Pedofiler och psykotiska kvinnor kommer att tvinga med barn dit, det är som att skylta med barnhandel och grooming
Pizza gate blir Biblioteks gate, där groomers och hallickar samlas.
Jag kommer se till att de som går dit registreras och kollas upp mot MrKoll och att orosanmälningar skickas in.

Häng din lokala pedofil

Men va fan, har du någon gång i hela ditt liv varit inne på ett bibliotek? Tror du på fullt allvar att det finns någon sorts sexklubb i magasinet där dom rövar bort små oskyldiga barn och bjuder in alla stans pedofiler?

Pizza gate gick ju för övrigt himla bra för den dåren.
Citera
2023-05-26, 22:40
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Men va fan, har du någon gång i hela ditt liv varit inne på ett bibliotek? Tror du på fullt allvar att det finns någon sorts sexklubb i magasinet där dom rövar bort små oskyldiga barn och bjuder in alla stans pedofiler?

Pizza gate gick ju för övrigt himla bra för den dåren.
Varför måste transor läsa sagor för barn mellan 3-9 år?
Citera
2023-05-26, 23:23
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Har du någon gång försökt läsa en saga för ett barn mellan 3-9 år?

Eftersom deras föräldrar uppfostrat dom med att sätta dom framför en skärm när dom blir jobbiga så håller deras fokus i ungefär tio sekunder åt gången. Om en trist bibliotekarie med page och cardigan läser en saga så springer halva gruppen omkring och lever rövare halvvägs igenom sagan. Om en kul människa med glitter och peruk läser en saga håller gruppen fokus i alla fall till dess att sagan är slut.
Varför är det så viktigt för transsexuella män att läsa sagor för barn 3-9 år?
Citera
2023-05-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Till dem som tycker att detta är okej, vad är syftet med en man utklädd till en kvinna som läser sagor för barn från 3 till 9 år?

Kan inte den här mannen bara läsa sagor utan att klä sig som en kvinna? Eller är damkläder en viktig del av detta?

Min fråga kvarstår. Känner ingen för att ge ett bra svar? Ingen???
Citera
2023-05-26, 23:37
Medlem
peergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
-
Du får tro vad du vill.
Jag vet att Queer theory är grooming eftersom de berättar det själva.
Om du tycker att det är tokhöger för att folk inte vill att perversa män skall vara i närheten av barn kanske du skall kolla dig själv i spegeln. Är du pedofil?
Basix.

Jag är inte pedofil. Jag anser att barn har rätt att skapa sig en egen identitet. Barnkonventionen som numera är lag i Sverige håller med mig.

För att vända på den där jävla spegeln - tycker du att barn som tillhör en hbtqi-identitet förtjänar att straffas för att de är sig själva oberoende av vad deras föräldrar och/eller vårdnadshavarer tror och tycker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in