Citat:
Ursprungligen postat av
GDPRWarrior
Jag har begärt skyndsam handläggning och fått aktbilaga 69 samma dag menar jag. Jag har aktivt drivit ärendet framåt, men det finns ännu inget officiellt beslut om skyndsam handläggning. Din prat om bagateller är onödigt; fokus bör vara på ämnet tråden handlar om. Det viktigaste för mig är att ärendet fortskrider, vilket det gör. Låt oss fokusera på rätt saker och gå vidare. Du attackerar mig vilket är märkligt.
Ditt sätt att tänka är lite intressant. Känns det verkligen som en attack när jag påpekar att du kommit med felaktiga påståenden?
Oavsett vilket så kommer jag givetvis fortsätta att påpeka om du kommer med felaktiga påståenden om målet, vare sig det handlar om lögn, missförstånd, eller bara allmän förvirring från din sida.
På samma sätt kommer jag ge dig credit för eventuella framsteg som du gör.
Jag tycker detta är ett utmärkt sätt att utnyttja tråden om målet här på Flashback. Du kanske bara vill stå helt oemotsagd även när du kommer med felaktiga påståenden, och höra "Heja GDPRWarrior!" Det kommer inte att ske.
Citat:
Ursprungligen postat av
GDPRWarrior
Försök att hitta något som ger mening för dig eller någon annan. Många jurister har försökt på dessa sidor, men ingen har lyckats. Som amatör, utan advokat, har jag kommit längre. Det måste svida för dig, antar jag?
Varför skulle det svida? Jag har upprepade gånger här uttryckt min önskan att du ska vinna. Jag hoppas fortfarande att du vinner.
Jag undrar vilka dessa "[m]ånga jurister" som du säger "har försökt på dessa sidor" är. Kan du ge några exempel?