• 1
  • 2
2023-09-14, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Vi hade lasermannen Ausonius i en tid av motsättningar, kickers på stan och ny demokrati.

Ausonius blev lasermannen ett efter ganska taffliga skjutningar då invandrare blev skjutna, de flesta oförtjänt egentligen vad jag förstått.

Nr 2 Mangs i Malmö samma sak, gav sig på invandrare men samma här att oskyldiga fick sätta livet till.

Frågan är ju varför episod 3 inte kommer med tanke på hur otroligt mycket mer invandrare Sverige tagit emot och hur brottsutvecklingen skenar åt fel håll.

Man läser om invandrarrelaterade problem varje dag och att hitta legitima måltavlor för en ny laserman måste vara barnsligt enkelt.

Är det så att SDs framgångar ger hopp till ev lasermän?
Eller sitter de nöjda och tittar på när invandrarna skjuter bort sig själva?
Att polisen eller säpo skulle jobba proaktivt för att förekomma ev lasermän räknar jag inte ens in med tanke på det redan dåliga polisarbete som genomförs idag.

Behöver vi vara orolig för att trean kommer?
Själv är jag faktiskt förvånad att alla potentiella nya lasermän sitter stilla i båten.
Början av 90-talet kanske det var enklare att kunna koppla till att det hela var en och samma man, efter ett par skjutningar.

Men i dagsläge så skjuts det ju titt som tätt. Det är svårt att veta om det är en Lasermannen som vandrar runt och skjuter.

Kanske är det fler Lasermän som inte känner varandra och har ingen aning om att de är flera som skjuter hej vilt och har målet mot människor med invandrarbakgrund.
Citera
2023-09-14, 19:40
Medlem
goofers avatar
Lasermannen behövs inte längre, invandrarna skjuter bort sig själva i en takt ingen laserman klarat av tidigare!

Låt dem fortsätta, det är väl ungefär så polisen resonerar, att de til lslut utrotar sig själva.
Citera
2023-09-14, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torba
Ja känns som det skulle behövas någon som kartlade invandrargängen och sköt bort ledarna.
Alt så inte vilken invandrare som helst utan bara de riktigt kriminella.

Sedan en ny basebolliga på det som sätter de mindre kriminella på plats.
Tyvärr så stämmer det, vi är förbi den punkten när Staten kan reda upp detta.
Lasermannen mfl som är förblindade av sitt hat och skjuter skötsamma invandrare är ju totalt kontraproduktivt.
Nej, en Charles Bronson som i Death Wish behövs.
Eller rättare sagt några hundra behövs nog.
Citera
2023-09-16, 05:24
Medlem
Citat:
Lasermannen behövs inte längre, invandrarna skjuter bort sig själva i en takt ingen laserman klarat av tidigare!

Låt dem fortsätta, det är väl ungefär så polisen resonerar, att de til lslut utrotar sig själva.
I och för sig, där sa du något?

Majoriteten av dödsskjutningar har ju varit mot människor med invandrarbakgrund?

Det är synd att tidningarna inte skriver så mycket om offren. Å andra sidan gör man inte så mycket efterforskningar, det är så vanligt förekommande att läsa på tidningar i rubriken så som: ''Dödsskjutning i Stockholm.''.

Sen bläddrar man vidare, utan att läsa så mycket i artikeln. Men det står väl inte om offret i alla fall?

Det är väl ändå gängmedlemmar/kriminella som blir beskjutna för att de lurat eller på något annat sätt införskaffat fiender p.g.a deras ''karriär'' och därefter blir helt enkelt måltavla = Beskjutna till döds.
Citera
2023-10-01, 17:10
Medlem
PingPongZongs avatar
Lasermannen sköt elva personer. Men bara en av dom dog. En av dom han sköt hette Hasan. Ja Hasan med bara ett s. Han överlevde. Hasans vänner. Tjänade stora pengar på att utnyttja Hasans namn. Hasan fick inte ett öre från hans så kallade vänner. Han har aldrig träffat någon av han så kallade vänner.

Han sitter alltså för ett mord. Och för 10 mordförsök. Folk tror han var någon massmördare.
Citera
2024-04-03, 23:59
Medlem
Citat:
Vi hade lasermannen Ausonius i en tid av motsättningar, kickers på stan och ny demokrati.

Ausonius blev lasermannen ett efter ganska taffliga skjutningar då invandrare blev skjutna, de flesta oförtjänt egentligen vad jag förstått.

Nr 2 Mangs i Malmö samma sak, gav sig på invandrare men samma här att oskyldiga fick sätta livet till.

Frågan är ju varför episod 3 inte kommer med tanke på hur otroligt mycket mer invandrare Sverige tagit emot och hur brottsutvecklingen skenar åt fel håll.

Man läser om invandrarrelaterade problem varje dag och att hitta legitima måltavlor för en ny laserman måste vara barnsligt enkelt.

Är det så att SDs framgångar ger hopp till ev lasermän?
Eller sitter de nöjda och tittar på när invandrarna skjuter bort sig själva?
Att polisen eller säpo skulle jobba proaktivt för att förekomma ev lasermän räknar jag inte ens in med tanke på det redan dåliga polisarbete som genomförs idag.

Behöver vi vara orolig för att trean kommer?
Själv är jag faktiskt förvånad att alla potentiella nya lasermän sitter stilla i båten.

Varför ens starta en sån här tråd. Det Lasermannen gjorde var ju fruktansvärt. Han sköt ner invandrare. Flera av dem med högskoleutbildningar eller pågående till exempel civilingenjör.

SD:s framgångar? Ja, de styr ju nu regeringen. Men de är fortfarande i en nynazistisk myllra.
Citera
2024-04-10, 23:58
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Han är här nu. (FB) En person skjuten till döds i Skärholmen (2024-04-10)
Citera
2024-04-11, 03:06
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Han är här nu. (FB) En person skjuten till döds i Skärholmen (2024-04-10)
Finns ingenting som tyder på en seriemördare där.
Citera
2024-04-11, 03:13
Både Ausonius och Mangs var ju riktigt dåliga seriemördare. Hade de härjat i Usa, hade de knappt nämnts i media. Jag tror de var för ängsliga och nervösa av sig, och inte kunde slutföra planerna.

Man kände sig rätt säker då Lasermannen fyllde löpsedlarna eftersom han sög på pistolskytte och bara sköt blattar.
Citera
2024-04-11, 06:20
Avstängd
Ja, det kan man ju hoppas att man slipper ännu en galen holländare och en kommunist som mejar ner människor i Sverige.
Citera
2024-04-15, 05:42
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:

https://twitter.com/ChangFrick/statu...75878443806985

Citat:
Jag lanserar nu kampanjen ”Börja skjuta”!

I videon nedan får du en snabbutbildning i hur du hanterar vapen i närheten av mammaknullare och Gucci-kepsar!

https://www.flamman.se/hogerextrem-p...-humorprogram/

Citat:
Bland profilerna finns artister och komiker som Dogge Doggelito, Evenlyn Mok, och Filip Dikmen.

Men på listan finns också Chang Frick, grundare av den högerextrema sajten Nyheter Idag.

Där har Frick bland annat publicerat en guide till hur man ”hatar och hotar journalister på rätt sätt”.

Han kanske måste bli inbjuden till Agenda eller Veckans brott för att få fart på dräneringen av träsket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in