2006-07-27, 23:30
Medlem
Skulle ni föredra en fullständigt urblåst person som Paris Hilton som Sveriges statsminister?
2006-07-27, 23:32
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FaerieTale
Skulle ni föredra en fullständigt urblåst person som Paris Hilton som Sveriges statsminister?

Jag vet inte om Dr Persson är så mycket smartare än Paris Hilton.
2006-07-27, 23:33
Medlem
Realizts avatar
Har ni hört talas om 1980-tals-TV-serien "V"?

Citat:
Alla gånger!
"Fullständigt urblåst" vore ett smickrande omdöme för våra outbildade och av arbetslivserfarenhet totalt avsaknande politikers intelligensnivå!
2006-07-27, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realizt
Alla gånger!
"Fullständigt urblåst" vore ett smickrande omdöme för våra outbildade och av arbetslivserfarenhet totalt avsaknande politikers intelligensnivå!

Sådana fånerier tillför inte diskussionen mycket.
Paris Hiltons allmänbildning är obefintlig i jämförelse med Sveriges folkvalda.
Likaså saknar hon ALL arbetslivserfarenhet.

Så jag föredrar allt Den Fete framför henne, fullständigt oberoende från mina politiska åsikter.
2006-07-27, 23:37
Medlem
Corazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Det är nog så att de som inte fick knulla i gymnasiet hamnade i elevrådet. Och på den vägen är det...

Case closed.
2006-07-27, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corazon
Case closed.

Ett elevråd efter gymnasiet?
2006-07-27, 23:41
Medlem
Corazons avatar
Citat:
Ett elevråd efter gymnasiet?

Du tolkade inte ovanstående inlägg som att eftersom de inte fick knulla och gick med i elevrådet också fortsatte på samma bana i det fortsatta livet? Jag menar, det högsta "elevråd" man kan vara med i är väl regering/riksdag?
2006-07-28, 00:36
Medlem
MoonieZs avatar
Politiker får iofs se hur "fula" ut som helst för min del, så länge de har fungerande hjärnor och någorlunda tankeförmåga....

Varför våra politiker är "fula" har jag dock ingen egen teori om.
2006-07-28, 01:04
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoonieZ
Politiker får iofs se hur "fula" ut som helst för min del, så länge de har fungerande hjärnor och någorlunda tankeförmåga....

Varför våra politiker är "fula" har jag dock ingen egen teori om.

Deras tankegång fungerar ju inte heller något vidare fula eller inte.
2006-07-28, 01:23
Medlem
Robin Woods avatar
Har man inte med sig utseendet, tar man igen på andra saker, exempelvis utnyttja saker och ting till sin egen fördel. Jag är så dj-la ful att jag kan gott och väl ljuga och lura folket tänker dom.
2006-07-28, 01:42
Medlem
swardfishs avatar
Skönhet och inteligens hör ihop.
2006-07-28, 02:04
Medlem
Realizts avatar
Citat:
Sådana fånerier tillför inte diskussionen mycket.
Som om ditt reflexmäsigt PK-papegojande om saker du är totalt okunnig om, skulle tillföra nåt annat än allas insikt om att du är skrämmande naiv liten småpåve-wannabe till värdelös människa...

Citat:
Paris Hiltons allmänbildning är obefintlig i jämförelse med Sveriges folkvalda. Likaså saknar hon ALL arbetslivserfarenhet.
Hon är driven, vågad och har gjort sig själv världskänd. Och du har bara sett början av hennes karriär. Jämför det med ditt älskade fetto Göran Persson: velig, feg och totalt okänd utanför PK-sverigenördarnas "Rapport med väder". Och det är så hans patetiska psykopatkarriär slutar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in