2009-07-04, 15:15
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattias2025
Huh???
Tror du inte jag redan sett den bilden

Haha du r ju fan bra dum ass, s hr skrev du innan jag la upp bilden igen : Men sitter inte gallret p ett tak? i snna fall gr det vl inte att se gallret? DET GR JU FRFAN VISST ATT SE GALLRET OM DU S HAR SETT BILDEN?! sry fr caps
Citera
2009-07-04, 15:16
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janaman
ntligen finns det ett hl i gallret. Ngon tog med sig vinkelslip till slut!
Sen satte vi upp en lampa upp till Tarik. Inget att bli frskrckt ver med andra ord. En bra grej s man slipper fumla med ficklampan p stegen...
Slussen 4-ever

Skert ngra vktare eller dylikt som har klippt upp det..
Citera
2009-07-04, 17:22
Medlem
mattias2025s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GzGurrz
Haha du r ju fan bra dum ass, s hr skrev du innan jag la upp bilden igen : Men sitter inte gallret p ett tak? i snna fall gr det vl inte att se gallret? DET GR JU FRFAN VISST ATT SE GALLRET OM DU S HAR SETT BILDEN?! sry fr caps
heheh, kul att du har humor iaf, men jag mena att det inte gr att se gallret frn marken

Hahah, jag har varit lite besatt av att f vete Men nu har jag 100% koll p vart de efter DIN (GzGurres) "karta" Tack s mycket fr den... Sen s prata jag med en som har varit ordningsvakt i sthml's tunnlar och frga han s nu har jag koll =)

Fresten r det NGON som kan den altenativa vgen till Akay Templet? Sg INTE nu att det inte gr att ta sig in dit fr nr jag snacka med min kontakt och sa att de inte gr att ta sig in dit utan nycklar skratta han och sa "jadu, jag kan flera andra vgar, men den fr du leta p" hahah, han e som han e
Senast redigerad av mattias2025 2009-07-04 kl. 17:32.
Citera
2009-07-04, 17:51
Medlem
faixers avatar
Citat:
heheh, kul att du har humor iaf, men jag mena att det inte gr att se gallret frn marken

Hahah, jag har varit lite besatt av att f vete Men nu har jag 100% koll p vart de efter DIN (GzGurres) "karta" Tack s mycket fr den... Sen s prata jag med en som har varit ordningsvakt i sthml's tunnlar och frga han s nu har jag koll =)

Fresten r det NGON som kan den altenativa vgen till Akay Templet? Sg INTE nu att det inte gr att ta sig in dit fr nr jag snacka med min kontakt och sa att de inte gr att ta sig in dit utan nycklar skratta han och sa "jadu, jag kan flera andra vgar, men den fr du leta p" hahah, han e som han e
Det var jag som postade kartan pappskalle
Citera
2009-07-04, 20:35
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GzGurrz
Skert ngra vktare eller dylikt som har klippt upp det..

Dylikt, det r ett ord sllan anvnt hr. Knns som vissa har brjat bruka ngot av ett Botog vokabulr. Ser det proffsigt gjort ut r det vktarna som har gjort det fr att kunna ska igenom ingngen d de antagligen mrkt att man redan kunde krypa in under gallret.
Citera
2009-07-05, 11:55
Medlem
Opium66s avatar
Att alla orkar kfta om Tariq och dylikt, det r dtt. Glm det.
Finns roligare stllen att hitta.
Citera
2009-07-05, 22:17
Medlem
mattias2025s avatar
mm...

Citat:
Ursprungligen postat av Opium66
Att alla orkar kfta om Tariq och dylikt, det r dtt. Glm det.
Finns roligare stllen att hitta.
Sant som de r sakt! Sjlvklart finns det roligare stllen men de r svra att komma t... som de 3:e spret inne i sthml underjord... De r ju svrt som fan att komma dit, men det gr ju. Det gller ju att hitta ingngen och hitta de rtta tunnlarna till skiten.

Hahha tnkte p alla uteligare (tunnelfolket) som kan mnga av de dr tunnlarna utantill och kan hitta under nstan hela stml

Men jag skulle bra vilja veta vart den/de altenativa ingngen till Akay r
Senast redigerad av mattias2025 2009-07-05 kl. 22:20.
Citera
2009-07-05, 23:27
Medlem
faixers avatar
Citat:
Sant som de r sakt! Sjlvklart finns det roligare stllen men de r svra att komma t... som de 3:e spret inne i sthml underjord... De r ju svrt som fan att komma dit, men det gr ju. Det gller ju att hitta ingngen och hitta de rtta tunnlarna till skiten.

Hahha tnkte p alla uteligare (tunnelfolket) som kan mnga av de dr tunnlarna utantill och kan hitta under nstan hela stml

Kan du frklara vad det tredje spret r? Klla?
Citera
2009-07-05, 23:29
Medlem
Opium66s avatar
Citat:

Tunnelfolket finns inte.
Jag vet vart den finns.
Citera
2009-07-06, 10:33
Medlem
elitzs avatar
Citat:
Tunnelfolket finns inte.
Jag vet vart den finns.

Joho dem finns visst!
Dem sitter lngt nere under jorden och lanar "Final Doom" samt springer runt med night googles.
Klla: Beck
Citera
2009-07-06, 15:10
Medlem
mattias2025s avatar
Jag formulera mig lite fel kanske...

Citat:
Tunnelfolket finns inte.
Jag vet vart den finns.
Forlulera mig kanske lite fel...
Med "Tunnelfolket" mena jag de uteliggare som bor/bodde i t.e.x. de 3:e spret... Tills det var ngon som hitta dem och de krde ut dem. Uteliggarna hade byggt en liten "kkstad" dr inne av kartng. Tre fyllda lastbilar vart de av allt skrp de krde ivg...

Hur mena du med att du vet de :3 spret finns? Fr jag vet ocks vart den ligger och strcker sig men jag vet ingen ingng dit, men det finns...
Citera
2009-07-06, 15:34
Medlem
faixers avatar
Citat:
Forlulera mig kanske lite fel...
Med "Tunnelfolket" mena jag de uteliggare som bor/bodde i t.e.x. de 3:e spret... Tills det var ngon som hitta dem och de krde ut dem. Uteliggarna hade byggt en liten "kkstad" dr inne av kartng. Tre fyllda lastbilar vart de av allt skrp de krde ivg...

Hur mena du med att du vet de :3 spret finns? Fr jag vet ocks vart den ligger och strcker sig men jag vet ingen ingng dit, men det finns...
Kan du frklara vad det 3:e spret r fr ngot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in