2025-11-15, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungt1980
Jag har gjort en resa på över 40 kg tack vare dessa sprutor. Jag är inte uppe på max dos du kan räkna klicken i pennan å dosera ut efter vad du behöver en dos är 72 klick. Vist dom är dyra men vad hade maten inte kostat som man åt? Jag vägde 131 kg å är idag ner på 78 och är 167 lång så jag är fortfarande fet men så mycket mer tacksam för livet
jag ska oxå säga att jag började med sprutorna 1/4 så jag rasade i vikt rätt snabbt. Men hade oxå bestämt mig för en förändring så äter mycket protein och väldig sällan kolhydrater. Men även jag har köpt pizza Men istället för en hel pizza klarar jag äta en bit.
Citera
2025-11-15, 15:45
Medlem
Jag är bara inne på min första vecka med wegovy. Känner hunger, men ingen matlust alls. Och när jag väl tvingat i mig något att äta så mår jag illa i timmar efteråt.
Går det över eller är det såhär det kommer vara?
Tyckte att sköterskan jag pratade med inte gav mig några raka svar.
Citera
2025-11-15, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffilotta
Jag är bara inne på min första vecka med wegovy. Känner hunger, men ingen matlust alls. Och när jag väl tvingat i mig något att äta så mår jag illa i timmar efteråt.

Utan att överdriva skulle jag säga att för 95 % av alla så går det över.
Citera
Igår, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffilotta
Jag båvärkades av konstig smak i munnen. Fick ont i magen halsbränna . En annan kompis mådde illa som tillsist slutade med sprutorna. Själv gick det mesta över dock får jag vissa symtom om jag äter fel. Stark mat fruktansväd halsbränna fet mat lika så. För mig är det viktigaste att ha kontroll på vikten än något annat. Tror oxå man måste bestämma sig att göra en stor förändring. Och det verkar vara så att man får olika symtomer av olika saker.
Citera
Igår, 11:50
Medlem
Någon som har provat Rybelsus (wegovy i tablettform)? Jag gillar inte nålar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in