2006-07-26, 21:06
Medlem
HFisBacks avatar
Min bror fick en jvla massa Xenical av lkaren, men ska inte ta dom d han nd nu ftt Gastric Bypass operation.

S, istllet fr att slnga, borde man inte kunna anvnda dom till att deffa eller g ner i vikt? Dom tar ju bort 2/3 av allt fett man stoppar i sig, s man kan ta som vanligt/som man vill, och 2/3 av allt fett tas ej upp av kroppen!

Trnar inte s mycket lngre, men slnga e ju synd. Blir ju en hel del mindre kalorier om dagen!

Vad tror ni?
Citera
2006-07-27, 01:44
Medlem
Alladins avatar
De r till fr extremt verviktiga och jag hade d inte rrt dom, ter du inte ganska strikt kan du rkna med att "sitta p holken" och gegga ganska mycket under en "kuren".
Finns ingen anledning till dom om du har bra kost...
Citera
2006-07-27, 09:32
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
De r till fr extremt verviktiga och jag hade d inte rrt dom, ter du inte ganska strikt kan du rkna med att "sitta p holken" och gegga ganska mycket under en "kuren".
Finns ingen anledning till dom om du har bra kost...
Precis. Dom "tar inte bort" fett som du ter, det skall fortfarande ut. Och att sitta och skita ut odigererat fett r inget hjdare vad jag har hrt. Xenical spkar vl med signalsubstanser i hjrnan ocks?
Inget som jag skulle anvnda men jag skulle nog inte slnga dom heller (sparar iof p det mesta).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in