2025-03-20, 13:03
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Åhå! Där ser man...

Men vad bra med ett tillskott till handpenningen för att köpa en större bostad...

Precis, med 12 ungar i bagaget så lär 100 tusen komma väl till pass.
Citera
2025-03-20, 15:40
Medlem
Igår kväll var hon tydligen på dejt med sin man. Bara de två och inga barn. För första gången på 17 år. Lite märkligt att man aldrig gjort det en gång under alla dessa år. Hon verkar att ha svårt att släppa sina barn? Kan tänka mig att hon satt och längtade hem till dem. För att vara 41 år och tolvbarnsmamma ser hon förvånansvärt fräsch och ung ut ( till skillnad från gubben hennes som snart är 60). Tur att syrran har en skönhetssalong som hon kan besöka gratis.
Citera
2025-03-21, 12:06
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legitimation
Precis, med 12 ungar i bagaget så lär 100 tusen komma väl till pass.

Tydligen var det Andres lott, men han ville inte vara med i TV...
Citera
2025-03-21, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Igår kväll var hon tydligen på dejt med sin man. Bara de två och inga barn. För första gången på 17 år. Lite märkligt att man aldrig gjort det en gång under alla dessa år. Hon verkar att ha svårt att släppa sina barn? Kan tänka mig att hon satt och längtade hem till dem. För att vara 41 år och tolvbarnsmamma ser hon förvånansvärt fräsch och ung ut ( till skillnad från gubben hennes som snart är 60). Tur att syrran har en skönhetssalong som hon kan besöka gratis.

Det är väl inte så lätt att hitta barnvakt till så många barn kan jag tro.
Citera
2025-03-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Det är väl inte så lätt att hitta barnvakt till så många barn kan jag tro.
De stora barnen kan ju hjälpa till och sen om hennes syster och mamma kommer dit så går det nog bra.
Citera
2025-03-21, 12:17
Medlem
Citat:
Tydligen var det Andres lott, men han ville inte vara med i TV...
Tråkigare gubbe får man leta efter🙄
Citera
2025-03-21, 12:21
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Tråkigare gubbe får man leta efter🙄

Eller hur! Ibland undrar jag faktiskt var sjutton han är också... Håller sig verkligen borta men hela familjen är med överallt... Alltså va? Kan inte ens ställa upp och skrapa sin egen lott i TV, utan det får frugan göra... Bor han hemma med familjen ens undrar jag ibland...
Citera
2025-03-21, 12:22
Medlem
Citat:
De stora barnen kan ju hjälpa till och sen om hennes syster och mamma kommer dit så går det nog bra.

Många är ju av åsikten att äldre syskon inte ska behöva vara extraföräldrar till sina småsyskon. Jag vet familjer med två barn som har svårt att hitta barnvakt, så jag kan verkligen tänka mig att det inte är så många som vill ta sig an så extremt många barn som denna familjen har.
Citera
2025-03-21, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Många är ju av åsikten att äldre syskon inte ska behöva vara extraföräldrar till sina småsyskon. Jag vet familjer med två barn som har svårt att hitta barnvakt, så jag kan verkligen tänka mig att det inte är så många som vill ta sig an så extremt många barn som denna familjen har.
Vad jag förstår är barnen väldigt väluppfostrade. Det är väl bara de tre minsta som behöver lite extra tillsyn och omvårdnad vid barnvakt.
Citera
2025-03-21, 12:51
Medlem
Citat:
Eller hur! Ibland undrar jag faktiskt var sjutton han är också... Håller sig verkligen borta men hela familjen är med överallt... Alltså va? Kan inte ens ställa upp och skrapa sin egen lott i TV, utan det får frugan göra... Bor han hemma med familjen ens undrar jag ibland...
Tror att han ofta fixar maten när han är hemma. Även med vid vissa storhandlingar har jag sett.
Citera
2025-03-21, 15:32
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Han syns oftast i bakgrunden på bilder. Han jobbar mycket, även på helger ibland, men nog verkar han vara med familjen. Han har middagsansvaret dagligen. Att han inte är uppmärksamhetssökande ser jag bara som sunt.
Citera
2025-03-21, 15:33
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Jättebra om de inte utnyttjar de stora barnen som barnvakt. Det får ofta storfamiljer kritik för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in