2023-05-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
8750kr ink moms.
Skönt att veta att våra skattepengar används på rätt sätt.

Vansinne, jag hade kunnat gjort det för halva summan.

NÄ DRA ÅT HEEEEELVETE

Var detta exklusive MOMS !!!

Hahahahaha

Det här måste vara något psykologiskt jävla experiment på högre nivå där man ser hur långt man kan gå innan det blir uppror bland folket.
Senast redigerad av Revolutions 2023-05-15 kl. 23:29.
Citera
2023-05-15, 23:25
Medlem
Carl S Bergs avatar
Detta berör mig bara så innihelvette! Varför? Hur kan kommuner ha så jävla hjärntvättade individer anställda? Bara där är det ju pengar kastade i den så kallade sjön. Personer som skall se till att alla kommunanställda har rätt nivå av värdegrundsutbildning.
Utan den kommer du inte långt, det ska du ha klart för dig.
För å visa hur "rätt värdegrund" ser ut så kommer dom på sån här skit, låta psykfall läsa sagor för våra barn.
INTE MITT BARN IAF!!!
Citera
2023-05-15, 23:27
Medlem
peergs avatar
Jag undrar mest om Lamotte planerar att ha skyddsväst på sig? Alla som inte är vänsterkulturmarxismhomolobbyvargkramarklimatfacis ter vet ju att alla 'barn' egentligen är trettioåriga män med onda avsikter så stackars Jocke kan nog behöva något till skydd mot mobben. Är nog bäst att han ber om polisbeskydd när han ändå håller på.
Citera
2023-05-15, 23:29
Medlem
Carl S Bergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peerg
Jag undrar mest om Lamotte planerar att ha skyddsväst på sig? Alla som inte är vänsterkulturmarxismhomolobbyvargkramarklimatfacis ter vet ju att alla 'barn' egentligen är trettioåriga män med onda avsikter så stackars Jocke kan nog behöva något till skydd mot mobben. Är nog bäst att han ber om polisbeskydd när han ändå håller på.
När man har vänstern emot sig är det nog bäst å ha väst..
Citera
2023-05-15, 23:30
Medlem
jymdjakets avatar
Tänk om Lamotte(-som-inte-alls-låter-gay) och skamlösa vinhoran körde sagostund tillsammans istället. Vilken jävla kumbaya.
Citera
2023-05-15, 23:31
Medlem
Folketstempels avatar
evenys 86 at gmail står på fakturan. Men jag är inte medlem på sociala medier där fulingar håller till och kan se om han har fulat sig med den adressen.
Citera
2023-05-15, 23:35
Medlem
peergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl S Berg
När man har vänstern emot sig är det nog bäst å ha väst..

Det är sant. Tänk om han skulle råka få syn på någon shoppare med blått hår i vimlet som bara går runt och helt skamlöst existerar. Han skulle ju kissa på sig av ren skräck och tvingas lägga upp några extra klipp om hur förtryckt och tystad han är den stackars lille pöjken.
Citera
2023-05-15, 23:41
Medlem
Carl S Bergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peerg
Det är sant. Tänk om han skulle råka få syn på någon shoppare med blått hår i vimlet som bara går runt och helt skamlöst existerar. Han skulle ju kissa på sig av ren skräck och tvingas lägga upp några extra klipp om hur förtryckt och tystad han är den stackars lille pöjken.
Tror jag inte han gör, han har väl bevisat att han är rätt så tuff, troligen tuffare än både du och jag. Ja, du kanske är en hårding som är ute i natten på alla möjliga "no go" områden så du kan bedöma honom lite bättre än mig
Citera
2023-05-15, 23:47
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl S Berg
Detta berör mig bara så innihelvette! Varför? Hur kan kommuner ha så jävla hjärntvättade individer anställda? Bara där är det ju pengar kastade i den så kallade sjön. Personer som skall se till att alla kommunanställda har rätt nivå av värdegrundsutbildning.
Utan den kommer du inte långt, det ska du ha klart för dig.
För å visa hur "rätt värdegrund" ser ut så kommer dom på sån här skit, låta psykfall läsa sagor för våra barn.
INTE MITT BARN IAF!!!

Vaddå "rätt värdegrund"?
På Drag Queen Story Hour finns det ju IIINGA normer och gränser!
https://youtu.be/dbBpxXrar44?t=38
Ja, fast några jävla gränser måste det ju såklart finnas för gränslösheten.
Vi kan ju tex inte tillåta att våra barn utsätts folk som inte är perversa homosexuella pedofiler.
Citera
2023-05-15, 23:55
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Dom kanske är dömda för pedofili eller nått annat sexbrott.

Alla som jobbar med barn i Sverige måste visa upp ett utdrag ur belastningsregistret så nej de är inte dömda pedofiler.

Varför ska Lamotte själv läsa sagor för barn? Vilka ungar vill att han läser för dem?
Citera
2023-05-15, 23:57
Medlem
Carl S Bergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Vaddå "rätt värdegrund"?
På Drag Queen Story Hour finns det ju IIINGA normer och gränser!
https://youtu.be/dbBpxXrar44?t=38
Ja, fast några jävla gränser måste det ju såklart finnas för gränslösheten.
Vi kan ju tex inte tillåta att våra barn utsätts folk som inte är perversa homosexuella pedofiler.

Tror du det är "inga normer eller gränser" vi vill ha för våra barn, ditt jävla pucko??
Värdegrund är bara ett jävla ord som nån kommit på. Använd gärna sunt förnuft istället, det kommer man mycket längre på. Ett tips, sunt förnuft säger att man ska låta normala människor läsa sagor för barn, inte psyksjuka könsförvirrade individer. Det ger inget annat än en massa tjafs. Sunt Förnuft. Prova
Citera
2023-05-16, 00:07
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Alla som jobbar med barn i Sverige måste visa upp ett utdrag ur belastningsregistret så nej de är inte dömda pedofiler.

Varför ska Lamotte själv läsa sagor för barn? Vilka ungar vill att han läser för dem?

Fast är det verkligen så att någon som tillfälligt anlitas för exempelvis en sagostund, teaterföreställning, eller liknande, behöver visa upp ett utdrag ur belastningsregistret? Att anställda som ska arbeta med barn måste göra det är riktigt men här handlar det ju snarare om någon slags tillfällig "konsulttjänst".

Sedan har jag även lite svårt att tro att personalen på biblioteket låter "sagotanten" sitta ensam i något mysrum med ungarna medan resten av personalen tar en fikapaus, men i alla fall.

På frågan om vilka ungar som vill att Lamotte läser sagor för dem blir väl svaret: samma ungar som vill lyssna på sagor framförda av transorna? Jag tror inte att ungarna bryr sig nämnvärt om vem som bjuder på sagorna. Vem som läser tycks mest vara viktigt för diverse vuxna, av olika anledningar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in