2023-05-14, 19:02
Medlem
Vad hände med rätter som Fisk med mandel eller Fisk med remouladsås? Namnen är kanske inte helt rätt men ni vet vad jag menar. Jättegoda men borta idag. Varför?
Citera
2023-05-14, 19:02
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Vad hände med rätter som Fisk med mandel eller Fisk med remouladsås? Namnen är kanske inte helt rätt men ni vet vad jag menar. Jättegoda men borta idag. Varför?
Dom är inte borta. Jag äter det ofta.
Citera
2023-05-14, 19:15
Medlem
Citat:

Kolla i större butiker, med djupare sortiment.

Har sett båda av de du nämner på stor-ICA, t.ex.

Mvh.
Citera
2023-05-14, 19:18
Medlem
F.Hansens avatar
Mandel är egentligen inte gott till ugnstillagad fisk samt tänk på allergimaffian.

Remouladsås går inte att micra.
Citera
2023-05-14, 19:21
Medlem
Va? Kollat på Ica överallt, supermarket, maxi etc. Finns inte att beställa på nätet heller. Allvarligt? Isf köper jag en extra frys samtidigt för rätterna.
Citera
2023-05-14, 19:25
Medlem
zombie-nations avatar
De finns inte. Enda som finns är en som heter fisk med topping.
Citera
2023-05-14, 20:38
Medlem
Denna var rätt god vill jag minnas och finns kvar.

https://www.mathem.se/varor/portionsratter-fisk/fish-o-chips-fryst-340g-findus
Citera
2023-05-15, 01:39
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:

Findus har gjort om den till mycket sämre "fisk med topping"
När jag ringde och skällde på dom så drog dom en vals om att det handlade om att ta bort mandel för att det finns folk som är allergiska mot sådant.
Citera
2023-05-15, 01:47
Avslutad
Blir man mätt på den? Köpt den en gång den var inte äcklig men drygt 40-50kr för en bit fisk lika stor som 3 fiskpinnar, 2 teskedar mos och ett par ärtor? För det priset kan du gå till närmsta fiskhus och få en rökt makrillfilé med valfri krydda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in