2023-05-14, 17:11
Medlem
Lycka till.
Enda sättet för en gubbe att tjäna pengar där är om din målgrupp är gamla störda gubbar och du kör in stora saker i rektum.
Citera
2023-05-14, 17:16
Medlem
Som gubbjävel finns nog inga pengar att tjäna där.

Är du däremot kvinna så kommer du oavsett utseende tjäna minst 20k i månaden
Citera
2023-05-14, 17:18
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
det visar bara hur många patetiska män det är över hela världen för att titta på och betala för sådana saker och jag säger det som en man.

Något annat du ville framföra än att du anser dig själv inte vara patetisk? Bra på grilla kanske?
Citera
2023-05-14, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Något annat du ville framföra än att du anser dig själv inte vara patetisk? Bra på grilla kanske?
Det är typiskt för dumma människor att se det som något slags självskryt istället för genuin kritik.
Citera
2023-05-14, 17:23
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Det är typiskt för dumma människor att se det som något slags självskryt istället för genuin kritik.

Det var du själv som gjorde kopplingen till din person. Och det säger jag med en förmögenhet på över 20 miljoner.
Citera
2023-05-14, 17:24
Medlem
Citat:
Det var du själv som gjorde kopplingen till din person. Och det säger jag med en förmögenhet på över 20 miljoner.
För dumma människor som du skulle automatiskt anta att jag är en kvinna och därmed ogiltigförklara det jag säger.
Så jag var tvungen att nämna att jag också är en man. och man är ett kön inte en personlighet så jag kunde inte på något sätt komplimentera mig själv genom att bara nämna det.
Citera
2023-05-14, 17:26
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
För dumma människor som du skulle automatiskt anta att jag är en kvinna och därmed ogiltigförklara det jag säger.
Så jag var tvungen att nämna att jag också är en man.

Och jag gjorde tydligt att jag är mångmiljonär och har tjänat ihop det på egna meriter. Jag är därmed inte "dum." Och detta säger jag som en av de bästa hemmakockarna i kommunen.
Citera
2023-05-14, 17:30
Medlem
Citat:
Och jag gjorde tydligt att jag är mångmiljonär och har tjänat ihop det på egna meriter. Jag är därmed inte "dum." Och detta säger jag som en av de bästa hemmakockarna i kommunen.
du är dum eftersom dina ord antyder att det alltid finns ett samband med att vara rik och ha högre IQ. När det mycket väl är möjligt för en dum person att vara rik. Och dina tidigare uttalanden har inte bevisat din intelligens väl. Jag tvivlar inte på att du är smartare än andra men det är inte svårt när den genomsnittliga intelligensnivån redan är väldigt låg bland folk.
Citera
2023-05-14, 17:32
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
du är dum eftersom dina ord antyder att det alltid finns ett samband med att vara rik och ha högre IQ. När det mycket väl är möjligt för en dum person att vara rik. Och dina tidigare uttalanden har inte bevisat din intelligens väl. Jag tvivlar inte på att du är smartare än andra men det är inte svårt när den genomsnittliga intelligensnivån redan är väldigt låg bland folk.

Ligger du högre i intelligens för att du inte runkar till, och betalar, horor på Onlyfans eller har du något annat som utmärker dig?
Citera
2023-05-14, 17:37
Medlem
Halloween2s avatar
Du kommer aldrig få det att gå runt.

Du kommer inte ens få tillräckligt för att betala din nästa pizza hos turken.
Citera
2023-05-14, 18:11
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Skild med utflugna barn och trött på att gå till jobbet varje dag. Hur få ihop nog med följare på Only Fans för att få det att gå runt? Vilket innehåll och målgrupp ska jag satsa på?

Gör dig själv illa för stålar som jackass. Hoppa utför trappor och sånt.
Citera
2023-05-14, 18:11
Medlem
ReflektivInsikts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Vilket innehåll och målgrupp ska jag satsa på?

Här är lite inspiration: https://www.youtube.com/watch?v=P3B2xjGoCMM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in