• 4
  • 5
2023-05-15, 13:33
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det spelas ju in porrfilmer i Sverige och dom får ju betalt.

NU betalar ju han själv för sin medverkan och det känns ju inte direkt som en vanlig porrfilm.

Nej, hade han fått betalt så hade han blivit frikänd.
Citera
2023-05-16, 07:04
Medlem
Jag är 95% säker på att jag vet vem detta är. Han köpte sex av mig när jag var 14 och försökte rekrytera in mig till detta upplägg. Han kallade det för ”sex- och samlevnadsfilmer”. Problemet var ju att jag var 14 och inte kunde skriva under något jävla avtal.
Citera
2023-05-16, 07:09
Medlem
Okej såg att hans personliga info fanns tidigare i tråden, det är han. En asiatisk man som saknar en hand. Han borde sitta inlåst till sina sista dagar.
Citera
2023-05-17, 19:21
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olle-olsson
Om det ej har sålts någon sexuell tjänst så har det heller ej köpts någon sexuell tjänst.

Så enkelt är det inte. Det var kopplerianklagelser det handlade om, inte sexförsäljning. Jag hatar som sagt sexköpslagen, men betalar någon för att ha tillfällig sex så är det köp av sexuell tjänst. Vore det en filminspelning så skulle båda parter vara kontrakterade och få betalt, Är det mellan samtyckande vuxna så borde det vara lagligt. Har för mig att det fanns ett rättsfall där en kvinna hade sex med en man som avbetalning på ett lån. Han kom undan sexköpet. Så man kanske skulle prova med skuldförbindelser istället?
Citera
2023-05-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Threetuz
Okej såg att hans personliga info fanns tidigare i tråden, det är han. En asiatisk man som saknar en hand. Han borde sitta inlåst till sina sista dagar.

Finns det något du kan anmäla för? Den här mannen verkar ju vara riktigt läskig.
Citera
2023-05-18, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Finns det något du kan anmäla för? Den här mannen verkar ju vara riktigt läskig.

Ja han köpte sex av mig när jag var 13-14. Har varit rättegång mot en del män för detta där jag vunnit. Invecklad story varför han inte blev anmäld då (var 14 när utredningarna började). Men nu när jag fått ta del av hans riktiga identitet ska jag anmäla, ska ha förhör om detta i början på nästa vecka. Tömningar av min telefon från den tiden finns förmodligen kvar och där finns bevisning mot honom. Hoppas bara en åklagare vill ta tag i detta och ej lägger ner det.
Citera
2025-11-03, 12:23
Medlem
SveaBunkerns avatar
HOVRÄTTSDOMEN
Svea hovrätt B 4927-22 Dom 2022-06-15

https://web.archive.org/web/20251103...Dom-2022-06-15
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera