Fick känslan av att Claudia försökte spela oberörd men att det i själva verket tog hårt på henne. Hon sa att det var "heeelt okej" att Katia förrådde henne på slutet, att det var ett spel (eller nåt liknande). Och jag kan förstå henne på ett sätt, självklart blir man sur om man går miste om pengar, speciellt om man litar på en person. Gissar att C litade på K och var helt säker på att de skulle dela på pengarna.
Wilf gapade efter för mycket och miste hela stycket.
Men jag blir så otroligt frustrerad på dem trogna. De konstaterar att två kvinnor är förrädare och den tredje troligen måste vara en man. Ändå röstar de först ut Maddy (som borde rykt för länge sen…) och sen Kieran som kom in senare i spelet.
Kieran borde ha använt det till sin fördel. ”Hey tjejer, Wilf och Aaron är de enda av killarna som är kvar. Det måste vara nån av dem. Have fun!”
But nope, alla är så helt sålda på Wilf. De blir till och med glaslightade av honom när han avslöjar att han har ljugit dem rakt upp i ansiktet. ”Ni är här på grund av mig” - för att de är nyttiga idioter och alla smartare har redan åkt hem…
Wilf gapade efter för mycket och miste hela stycket.
Men jag blir så otroligt frustrerad på dem trogna. De konstaterar att två kvinnor är förrädare och den tredje troligen måste vara en man. Ändå röstar de först ut Maddy (som borde rykt för länge sen…) och sen Kieran som kom in senare i spelet.
Kieran borde ha använt det till sin fördel. ”Hey tjejer, Wilf och Aaron är de enda av killarna som är kvar. Det måste vara nån av dem. Have fun!”
But nope, alla är så helt sålda på Wilf. De blir till och med glaslightade av honom när han avslöjar att han har ljugit dem rakt upp i ansiktet. ”Ni är här på grund av mig” - för att de är nyttiga idioter och alla smartare har redan åkt hem…
Delar helt din uppfattning. Med lite logiskt tänkande borde de ha löst det tidigare.
Undrar om fyran även kommer att sända säsong 2, det börjar sändas typ 3 januari i UK.
Sedan finns det både norsk, amerikanskt mm
Det är en intressant program idé. Har mer drama än mullvaden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!