Igår, 17:25
Medlem
Deltagarna i höst enligt säkra källor:
Robin Mos (fd paradise hotel deltagare)
Yousif (ingen aning)
Tanbyklara (ingen aning)
Roy Fares (ägare av mr Cake)
Jessica Almenäs (programledare och riktig MILF)
Niklas Holmgren (Sportkommentatorn som alltid är skitnödig när han kommenterar)
Fontana (Någon drag queen/transkvinna?)
Silvana Imam (artist, rappare)
Bathina Filipsson (va med i "Sveriges dummaste")
Johan Pehrson (fd partiledare i Liberalerna)

Dessa är klara, ytterligare 10-11 deltagare ska tillkomma
Citera
Igår, 18:14
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaghatarsd
Yousif (ingen aning)
Tanbyklara (ingen aning)

Intressant lista även om jag som vanligt inte känner igen personer som främst är kända som influencers, youtubers o.s.v.

Johan Pehrson är ju förutom politiker också utbildad jurist även om han till skillnad från Bodström väl inte har jobbat särskilt mycket som det. Faktum kvarstår att det nog är en ”Bodströmkopia” castingen har tänkt sig att få in med att ta med ”killen vid grillen”. Känns annars som att castingen ”som vanligt” mest består av dumma spån som nog kommer att bli grundlurade om de blir trogna. Man får hoppas att dessa kompletteras upp med lite smartare personer som kan spela spelet väl.

Rent allmänt tycker jag att de har fastnat lite i samma hjulspår i castingen. En intresant castingidé tycker jag skulle vara att ta sommarpratare. Fråga de 31 personer som har sommarpratade i juli året innan. Några kommer inte att kunna av olika skäl o.s.v. men de kanske får 20 kvar (annars får de ta några från juni och augusti också). Då skulle de få en utmärkt blandning av olika åldrar, personlighetstyper och bakgrunder som skulle bli en intressant säsong.
Citera
Igår, 18:29
Medlem
cute.as.ducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaghatarsd
Yousif (ingen aning)
Tanbyklara (ingen aning)

Meh. Kunde TV4 inte välja bättre deltagare? De borde ha tagit in Lars Ohly istället för Johan Pehrson tex.

Fortsätter de såhär lär programmet vara nedlagt inom några år
Senast redigerad av cute.as.duck Igår kl. 18:50.
Citera
Igår, 18:39
Medlem
jcockers avatar
Det är väl ett goddag yxskaft-svar på det här, men hur kan t.ex. Anna klaga på att Johan röstar på henne, när hon själv röstar på honom i samma röstning?

Hon var väl ovetandes om hans röstning?

Det hände en gång innan också, kommer inte ihåg vilka det var då.

Det enda som händer är ju att man vänder upp sina små tavlor i en viss ordning.

Eller vad är det jag missar?
Citera
Igår, 19:05
Medlem
NikodemusLobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Det är väl ett goddag yxskaft-svar på det här, men hur kan t.ex. Anna klaga på att Johan röstar på henne, när hon själv röstar på honom i samma röstning?

Katja frågade Anna varför hon blev upprörd över Johans röst på henne och då sa hon att hon visste att Johan skulle rösta på henne. Mer än så sa hon inte. Men det klipptes nog bort en hel del från dagen för att göra Endgame så ovisst som möjligt för tittarna. Tyvärr.
Citera
Igår, 19:19
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikodemusLobo
Katja frågade Anna varför hon blev upprörd över Johans röst på henne och då sa hon att hon visste att Johan skulle rösta på henne. Mer än så sa hon inte. Men det klipptes nog bort en hel del från dagen för att göra Endgame så ovisst som möjligt för tittarna. Tyvärr.

Ja just det, missade att nämna det. Hängde inte med på det. Nä, det är nog som du säger. Och det andra tillfället kommenterades inte alls.

För övrigt verkar det ha varit ett ganska stort antiklimax att Patrik vann. Eller så är det alltid så, har inte sett de andra säsongerna. Verkar vara mer psykiskt påfrestande än underhållande för deltagarna.

Det var ett intressant program att titta på, men för min del tror jag inte det blir några fler säsonger.
Citera
Igår, 20:55
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikodemusLobo
Så var det nog tyvärr ja. Det framgår ju också när man har hört intervjuer med Patrik efteråt om hur han fintade upp Johan på läktaren i ett samtal inför endgame som klipptes bort. Man kan kanske förstå att de inte vill ha med för mycket sådant för att inte allt skall kännas ”klart” för tittarna inför endgame.

Man tycker ju dock att de kunde ha visat lite av detta i gravkammaren för nu framstod såväl Johans som Annas beteende i endgame som otroligt korkat. Problemet med sista gravkammaren var att det var så många som hade åkt ut i programmet att de bara fick ett par minuter var. Kanske skulle sista gravkammaren vara 1 timme istället så att alla fick lite mer på sig att förklara och motivera varför de agerade som de gjorde.
Citera
Igår, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Har börjat se Förrädarna UK och det är så mycket bättre på alla sätt. Bättre programledare, bättre deltagare, bättre twists, bättre uppdrag, bättre drama... bättre allt helt enkelt. Svenska versionen är en blek kopia.

Håller fullständigt med! Mycket bättre.
Citera
Idag, 03:02
Medlem
Citat:

Nej, hon visste om det. Sa det i Gravkammaren.
Citera
Idag, 04:31
Medlem
Turbotores avatar
Citat:
Ja just det, missade att nämna det. Hängde inte med på det. Nä, det är nog som du säger. Och det andra tillfället kommenterades inte alls.

För övrigt verkar det ha varit ett ganska stort antiklimax att Patrik vann. Eller så är det alltid så, har inte sett de andra säsongerna. Verkar vara mer psykiskt påfrestande än underhållande för deltagarna.

Det var ett intressant program att titta på, men för min del tror jag inte det blir några fler säsonger.

Nya säsongen redan inspelad ochnkommer sändas i höst
Citera
Idag, 05:23
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Nej, hon visste om det. Sa det i Gravkammaren.

Fan, jag hänger inte med. Vet inte vad jag ska skylla på. Men hur kunde hon veta det? Dom hade väl ingen möjlighet att prata om det under det förloppet?
Citera
Idag, 05:35
Medlem
Citat:

Det hände en gång innan också, kommer inte ihåg vilka det var då.

Det enda som händer är ju att man vänder upp sina små tavlor i en viss ordning.

Eller vad är det jag missar?

Du missar i inget. Ankan är inte så smart helt enkelt och hennes ego är större än solen. Sjukt dum och barnslig människa, pinsamt. Alla möjliga röda flaggor kommer hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in