2025-06-12, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myskolog
Sjukt taskigt gjort mot yänja, kalie visste ju innan att det var Sara men röstade ut yänja först och körde någon rappakalja att hon hade en dålig känsla när allt var uppgjort innan för syt slippa dela på tre. Ush på sånt

Kaeli var inte helt övertygad om att Yänja inte var förrädare? Dessutom försökte Kaeli få Yänja att rösta ut Sara men lyckades inte eftersom hon var lojal mot sara. Så hon var tvungen att åka
Citera
2025-06-12, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007
Kaeli var inte helt övertygad om att Yänja inte var förrädare? Dessutom försökte Kaeli få Yänja att rösta ut Sara men lyckades inte eftersom hon var lojal mot sara. Så hon var tvungen att åka

Om hon inte var var övertygad om yänja, varför skulle hon då övertala henne att rösta ut Sara. Hon kunde röstat ut Sara först först men gjorde tvärtom för pengarna.
Citera
2025-06-12, 02:09
Medlem
Centipedes avatar
Vad hade hänt om det hade blivit 2 mot 2 igen?
Citera
2025-06-12, 02:41
Medlem
Proumbras avatar
Fan vad jag skrattade när Kaeli sade att hon skulle slita av sig slöjan och kasta sig ut från närmsta bro

Skön final, kul att dem fick återförenas i gravkammaren och prata oxå. Tror det var välbehövt. Kaeli var såååå fortfarande i spelet, i sitt huvud. Men när dem fick sitta ner och prata efteråt, så såg man hur hon började landa i att det hela faktiskt bara är ett spel. Samir höll ihop det bra, Skyttedal var lite besviken, men hon hade kul ändå.

Bra säsong överlag, ser fram emot återträffen
Citera
2025-06-12, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Är otroligt tillfreds med att Arga Snattaren äntligen åkte ut. Att slippa hans fula tryne gjorde min dag.
Sara Skyttedal är är lika förrädisk som hon ser ut.
Politiker är de falskaste rövhålen som finns. Men såklart fattar ju inte resten av de trogna detta.
Den där Henrik...har han ens haft ett rätt överhuvudtaget Han verkar ju helt blåst?
Hollywood-Maria släpper taget & går efter grupptrycket.
Vilka stolpskott som castas. Suck.
Den enda som var smart är Martin.
Sara Skyttedal har inte valt att bli förrädare själv. Eller tror du det, då har du missat en del
Citera
2025-06-12, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proumbra
Fan vad jag skrattade när Kaeli sade att hon skulle slita av sig slöjan och kasta sig ut från närmsta bro

Skön final, kul att dem fick återförenas i gravkammaren och prata oxå. Tror det var välbehövt. Kaeli var såååå fortfarande i spelet, i sitt huvud. Men när dem fick sitta ner och prata efteråt, så såg man hur hon började landa i att det hela faktiskt bara är ett spel. Samir höll ihop det bra, Skyttedal var lite besviken, men hon hade kul ändå.

Bra säsong överlag, ser fram emot återträffen
Bara ett spel kan man diskutera eftersom man kan vinna över 100.000 om man vinner finalen, så uttrycket bara ett spel håller inte här
Citera
2025-06-12, 03:33
Medlem
Sista avsnittet var lite märkligt.

Dels så fick inte spelarna reda på om dom röstade ut trogna eller förrädare innan End game vilket spelade Sara rakt i händerna

Sen i End game gjorde Keyli något konstigt och kastade plötsligt att förvisa istället för att avsluta och fångade tillslut Sara

Min teori om vad som eg hände !

Jo Samir och Keyli hade kommit överens om att dela pengarna för dom litade på varann till 100% och kanske bestämt att dom skulle ta en efter en. Alltså oavsett om dom var trogna eller förrädare !

Dom struntade alltså fullständigt om Sara var trogen eller förrädare utan ville inte dela pengarna med fler !

Var det någon annan som tänkte som jag ?
Citera
2025-06-12, 03:36
Medlem
Jag är ledsen. Men vad är de för fel med yanya? Hon e för emotionell. Kaeli gjorde ju rätt i att följa sin magkänsla
Citera
2025-06-12, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag är ledsen. Men vad är de för fel med yanya? Hon e för emotionell. Kaeli gjorde ju rätt i att följa sin magkänsla

Min teori är att Samir och Kaeli hade kommit överens långt innan..

Dom röstade ut trogna och Sara inte för att dom brydde sig utan dom ville inte dela !

Dom brydde sig inte om Sara var trogen eller förrädare dom ville inte dela
Citera
2025-06-12, 03:49
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Min teori är att Samir och Kaeli hade kommit överens långt innan..

Dom röstade ut trogna och Sara inte för att dom brydde sig utan dom ville inte dela !

Dom brydde sig inte om Sara var trogen eller förrädare dom ville inte dela
Men Sara hade ju fått allt själv.
Citera
2025-06-12, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten

Jag menade att det var en taktik

Nu ser jag gravkammaren och fick det bekräftat

Keyli tänkte rösta ut alla och ta med Samir
Citera
2025-06-12, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten

Dock insåg inte Sara vad som höll på att hända !

Hon skulle inte byt från Samir till Yienjja där förlorade hon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in