2023-09-10, 03:12
Medlem
Jag har sett lite från "The Traitors", amerikanska och australiensiska versionen av programmet och det verkar som att produktionen alltid har en trogen som kommer in sist till frukosten för att öka spänningen på TV, man vill att tittarna ska vara osäkra på vem de har valt. Har deltagarna sett "The traitors" borde de kunnat ha listat ut mönstret. Lite tråkigt om de gör likadant i Sverige, och det verkar vara fallet så här långt.

Samma i UK:
https://www.ok.co.uk/tv/traitors-err...error-28788065
Citera
2023-09-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Tror ni Markos makt kommer minska nu när han haft tokfel 2 gånger i rad ?
den flottiga advokaten fick nog sin självkänsla lite stukad nu när han lyckats pakta ihop och rösta ut 1 trogen . Han flyger runt bland dom rosa elefanterna och gissar med sin lilla magkänsla . De är väl Hasse aro och Janne j som varit mest på målet . Fast de blir ju bra underhållning med en välutbildad tjockis till advokat som med övertygelse försöker få med andra på sin sida. Och hittills har han ju lyckats rätt bra med de.
Citera
2023-09-10, 15:15
Medlem
Hasses integritet att inte gå med på saker bara för att folkar hetsar, has ord, val, kroppsspråk och speciellt blicken säger att han lärt sig ett och annat efter alla år i "Efterlyst" till skillnad från Janne som är jättelättlurad och dessutom hänger på pakter gång på gång utan att vara kritisk och ha en egen åsikt trots att han varit programledare för "Uppdrag granskning" som är ett minst lika seriöst program som Hasses.
Citera
2023-09-10, 15:18
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Btw, squid game, anyone?
Ja det måste väll tagits därifrån
Citera
2023-09-10, 15:20
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirapsLimpan11
den flottiga advokaten fick nog sin självkänsla lite stukad nu när han lyckats pakta ihop och rösta ut 1 trogen . Han flyger runt bland dom rosa elefanterna och gissar med sin lilla magkänsla . De är väl Hasse aro och Janne j som varit mest på målet . Fast de blir ju bra underhållning med en välutbildad tjockis till advokat som med övertygelse försöker få med andra på sin sida. Och hittills har han ju lyckats rätt bra med de.
Men i slutet så verkade det som att han började misstänka Katia?

Föresten så får jag lite Narcissist vibes av Mi.
Citera
2023-09-10, 15:26
Medlem
Ett jättebra program faktiskt
Citera
2023-09-10, 18:36
Vill se mer bråk mellan deltagarna
Citera
2023-09-10, 19:47
Medlem
Lite oklart hur många som vinner. Är spelet över så fort de trogna eller förrädarna är borta?
Citera
2023-09-10, 20:30
Medlem
exoticspices avatar
Det här var ju riktigt bra. Dragomir passar också perfekt i rollen som programledare.
Senast redigerad av exoticspice 2023-09-10 kl. 20:33.
Citera
2023-09-10, 21:46
Medlem
Inte det bästa som TV4 har producerat men ändå en viss spänning. Skulle vilja säga att det är en rätt oklart format. Hur ska de trogna kunna lista ut vilka som är förrädare? Än så länge finns det ju knappt något som kan avslöja dem.
Citera
2023-09-10, 22:13
Medlem
TheCrystalShips avatar
Efter det andra avsnittet är jag imponerad av Hasse och Dominika. Sedan vet man ju inte hur produktionen vinklar det, men båda de två har uttryckt sig träffsäkert. Markos tyngd har minskat lite tyvärr. Men han tänkte åtminstone rätt om Katia på slutet, med hjälp av Feimes tanke om att det var vissa som inte ville switcha från Jonas.
Citera
2023-09-10, 22:20
Medlem
TheCrystalShips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Du-Hast
Hon har varit ett djur ung som äldre...

Yngre män kring 20 är som galna i henne...

Haha, jag kan tänka mig det, Mi känns väldigt övertaggad generellt.

Jag hoppas inte att Hasse ryker. Det känns moraliskt fel eftersom han har varit så korrekt i sina analyser och stark som har stått emot pakterna. Men kanske taktiskt rätt för förrädarna. Dock har Dominika både haft misstankar om Mi och Filip - och misstanken lär stärkas mot Mi eftersom Hasse just valde Mi vid bordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in