2023-05-18, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Oj då, rött på Acuna.

10

Är han avstängd i finalen?

Ja, sa Studion.
Senast redigerad av Proggrogg 2023-05-18 kl. 23:46.
Citera
2023-05-18, 23:47
Medlem
kubuns avatar
Sitter de å garvar åt maskningsfotbollen Nu skall jag lova en sak inför er alla - en enda match till skall jag se förutom landslagsmatcher och det blir finalen CL-cupen och sen skiter jag på lagfotbollen. Jävla fjollor som ligger å låtsas vara skadade och likaså detta jävla viftande på domarna. Knuffar i ryggen, målvakter som ligger på backen och håller i bollen oj oj oj jag skulle kunna hålla på bra mycket längre men nöjer mig med alla feldomslut och trumpublik ja bengaler och skit over and out. Fy fan!
Citera
2023-05-18, 23:50
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Sitter de å garvar åt maskningsfotbollen Nu skall jag lova en sak inför er alla - en enda match till skall jag se förutom landslagsmatcher och det blir finalen CL-cupen och sen skiter jag på lagfotbollen. Jävla fjollor som ligger å låtsas vara skadade och likaså detta jävla viftande på domarna. Knuffar i ryggen, målvakter som ligger på backen och håller i bollen oj oj oj jag skulle kunna hålla på bra mycket längre men nöjer mig med alla feldomslut och trumpublik ja bengaler och skit over and out. Fy fan!
Kolla på engelsk fotboll kubun så slipper du all skit.
Citera
2023-05-18, 23:50
Medlem
baggebo1s avatar
AZ Alkmaar attackerar West Hams fans efter slutsignalen. Spelare inblandade i kalabaliken också.
Citera
2023-05-18, 23:55
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Är han avstängd i finalen?

Ja, sa Studion.
Det är vad jag vet enbart till en VM-final som man stryker avstängningar, i alla andra turneringar gäller avstängningarna även i finalen.
Citera
2023-05-19, 00:09
Medlem
Citat:
Det är vad jag vet enbart till en VM-final som man stryker avstängningar, i alla andra turneringar gäller avstängningarna även i finalen.

Yes, han är avstängd. Inte bra för Sevilla. Måste svida, lite korkat att ta ett andra gult för maskning..
Citera
2023-05-19, 00:52
Medlem
Citat:

Man stryker gula kort efter kvartsfinalerna i VM. Röda kort bestraffas som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in