Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2023-05-22, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DICZ
Börjar förstå människor som är emot yttrandefrihet nu. Säger inte att det är rätt, men jag börjar förstå dem.

Mod du kan stänga denna tråden nu, problemet är löst.

Du är på Flashback. Här stängs inget på egen begäran.
Citera
2023-05-23, 01:06
Medlem
fizzles avatar
På tidigare FS (2.0? minns ej) så noterade polisen ett mönster i sajtens genererade plånböcker och kunde på så sätt anta att man överförde btc till just FS. Köpte man då btc via sidor med KYC var ens identitet kopplat till FS kontot, i grova drag, kanske inte i juridiken men i verkligheten.
Citera
2023-05-27, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DICZ
Jag inser mitt fel här. Helt otroligt klumpigt av mig. Men jag blev tipsad av snubben av en kompis och efter att ha trott att han var genuin i ca ett år så börjar han skriva med mig om att hjälpa mig investera och ta 10% av vinsten i betalning. Han börjar skriva med mig 23:00 en måndag och jag e trött som fan.

men lyckas jag få ett gediget svar här så har jag tjänat tbx dedär 24 000 och de hade ju vart nått.
Kul tråd o bra iofs till de som inte förstår sig på hur det går till, lärdom för de som är rookies ....
24k? seriöst du förtjänar det, inte fan kan man vara så dum
Citera
2023-07-11, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengbengskeet
Kul tråd o bra iofs till de som inte förstår sig på hur det går till, lärdom för de som är rookies ....
24k? seriöst du förtjänar det, inte fan kan man vara så dum

Var ganska ny på jobbet och jag tjänade över 30 000 efter skatt som 21 åring.

Edit: Så jag är van att försörja icke produktiva människor
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in