Citat:
Ursprungligen postat av
Shaneleon
Jag vet inte mkt mer än vad nån annan gör ang Samir men han började jobba på en annan firma i princip direkt efter han var klar med sin utbildning.
I min mening är han bara en skön snubbe och han har inte någon lgh i vår förening utan nog några kvarter bort.
Jag heter inte Ronni och visste inte ens vem han är innan denna tråden skapades.
Separera tornen från Unik bara... Vi har ingenting med dem att göra bortsett från att dem är vår hyresgäst.
Vi är många vanliga "svennar" som gjort bostadskarriär blandat med högutbildade och entreprenörer i detta hus.
Solen skiner och Vasastan är vackert 😊
Vet du hur disskusionerna gick när man valde att hyra ut till Unik? (Som du säger finns det säkert många andra mer kända varumärken som kunde tänka sig lokalerna, på tidspunkt för uthyrning så var väl inte ens Unik kreditduglig?)
Vad hyr Unik lokalerna för? Marknadshyra? (Detta står väl i årsredovisningen, kan du eventuelt dela den?)
Er du helt säker på, att det inte kommer dyka upp någon koppling mellan Norra Tornens styrelse och mäklarfirman?
(AF verkar ha basert sin business på att sälja i den föreningen).