Citat:
Ursprungligen postat av
Treschow
Vilken inkomst har Adam nu? Säljer han något, eller ekar Unik Fastighetsförmedlings lokaler tomma?
Det är sånna frågor man kunde diskutera förut här på forumet, viktiga, intressanta och informativa.
Men tyvärr handlar dagens FB om blattar! Kaos, hur invandringen har förstört Sverige etc etc.
Den frågan du ställer är något även jag är intresserad utav men alla som har gapat om allt möjligt och anklagat Adam samt hans mäklarfirma är nu helt tysta och gömmer sig i ett hörn när det blev offentligt att han inte har lurat någon, att han misstänks för 2st enstaka affärer under hela hans karriär som en utav landets bästa och mest framgångsrika mäklare ha fifflat med. Det har således enligt de misstankarna lett till två bokföringsbrott (grovt är pga summan)
För min egna del så bor jag långt i från sthlm och skulle inte ens handla en bostad för 10% utav de priserna men SKULLE jag göra det skulle jag självklart använda han och hans företag, just för att de är bäst och störst (eller var innan den här hetsen 😆
Vad han gör idag är nog inte många som kan svara på då ingen bryr sig nu när allt har kommit fram. Men fråga vad hans brud väger eller har för kläder på sig så kommer du se hur många som följer han och hennes liv i smyg och avundas.