Finns ju lite eller relativt mycket nya som gamla online-lotterier och avser att inte spela online eftersom känns mindre säkert och äkta än att få ett gäng hemskickade lotter 1 gång pr månad i brevlådan
Jag är mer ute efter ett lotteri med mindre vinster men oftare men med chans på miljoner
Tex många vinster under miljonen eller under 500 k
Gärna ett lotteri som delar ut resor, prylar, bilar andra grejer inkl pengar och vill man inte ha grejen så kan man kanske välja att få pengavärdet av det
1. Vad spelar ni på ang fysiskt lotteri där ni får era spellotter skickade till er via vanlig brevpost, och anser ni att ni har valt rätt utifrån vilka punkter isf ?
2. Vissa svenska eller utländska lotterier påstår sig ha bättre chans och utdelning, ev mer kunder och mer återbäring, och hur tar man reda på det och vilka vinstbelopp det handlar om ?
3. Tycker ni kanske att det är mer värt att kanske vinna 10.000 kr upp till 50.000 kr eller saker som är värda ikring det är mer lönsamt om de sker mer frekvent och oftare och på sikt blir det mer värt nåt, än att aldrig vinna nåt alls för att vinstbeloppet är så höga som 1 mille till flera 100.000 mille
4. Hur fungerar det praktiskt när lotter väljs ut av nån i lotteripersonalen och skickas hem till kunden ?
Jag går inte i tron alls att jag har god chans, utan går i tron att jag har bättre chanser med vissa lotterier
Var med i postkodmiljonären ett tag iaf och tof