Lynette och Fazze
Hej på er killar!
Jag, Lynette och Fazze finns....men det gäller att få tag i dom. Jag fick tag i dom genom det nummer som finns på webbsidan. Jag tror aldrig att dom någonsin svarade på mina epost brev. Skit samma, i alla fall svarade Lynette. Hon sa att antingen kom jag nu eller inte alls (ingen tidsbeställning alltså:-). Hon fick mitt mobil och jag fick en adress i Rinkeby som jag skulle åka till Rinkebystråket. Lynette möte vid min bil och ringde en gång och kollade att jag var på väg.
När jag kom i lägenheten började mitt hjärta dunka när jag såg att Fazze satt där (Lika snygg som på bilden). Men tyvärr fick jag veta att Fazze hade mens och inte kunde ställa upp.
Lynette ville ha 3000 kr för en timme.
Hön sög och tog den i baken för det priset. Jag kom för snabbt när det blev baken och då fick jag faktiskt köra på en gång till.
Klart bra men dyrt. Har speciell förkärlek för analt så jag är nöjd.
Tricket är ialla fall att få tag i dom.
När jag gick ut frågade jag Fazze om man kunde få återkomma när hon var bra och det var inga problem men dom hade inga mottagningstider. Fazze sa också att hon inte gör det ensamt utan man får köpa dom båda om man skall ha Fazze.
Dom bad mig också att inte försöka komma tillbaks utan att ringa
Så pröva på!!!!!!!