2023-05-09, 10:10
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regeringsbildare
Bredsand är ett nedgånget område med förvisso en hel del bostadsrätter. Andra "miljonprogram" av samma snitt är Granlo, Korsta och Nacksta men betydligt fräschare och närmare stan. Sen finns det delar av Bredsand som har hyresrätter och en massa invandare, men det verkar inte gälla de områdena i detta fall. Edit: kanske för tidigt att säga vad det rör sig om för område.

Bredsand har åter igen blivit vad det var på sent 70 och 80 tal då det sköts och blåljus så gott som varje dag, senare byggdes höghusen om till bostadsrätter och området blev lugnt ett antal år, nu hade kommunen tydligen glömt vad som hände på den tiden eftersom man har dragit dit exakt samma klientel igen "Att göra om samma misstag och förvänta sig ett annat resultat" är tydligen Sundsvalls Kommuns måtto och man kan ju fråga sig hur jävla dum de styrande är?
Citera
2023-05-09, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Aldrig hört talas om MGM. Det är inte så att F:et ska vara ett P egentligen? För han var ju inblandad sist väl, Leip*n? Enligt den tråden.

* = a.

Huh, han gick jag behandling med. Verkar inte ha tagit
Citera
2023-05-09, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniska
Jo du har rätt . felskrivit av mig

Förstår jag rätt att det är lejpa* som är anhållen för mordet?
Citera
2023-05-09, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
T*mas är stendöd, det kan du vara säker på. Det är dock problematiskt att förklara källor utan att outa sig själv.

Det förstår jag att det är. Men utan att säga för mycket för att outa mig själv. Så är det en väldigt nära anhörig som säger att detta ej stämmer. Och kollar man upp toma* så är han ej registrerad som död! Och jag prata om han som finns i artikeln
Citera
2023-05-09, 23:16
Medlem
Bajskottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegi
Det förstår jag att det är. Men utan att säga för mycket för att outa mig själv. Så är det en väldigt nära anhörig som säger att detta ej stämmer. Och kollar man upp toma* så är han ej registrerad som död! Och jag prata om han som finns i artikeln

Det tar väl en stund att registreras som död.
Vart kollar du? Mot skatteverket direkt?
Citera
2023-05-10, 01:43
Bannlyst
Ingen som har häktningsframställan ?
Citera
2023-05-10, 06:24
Medlem
Många på facebook som skriver RIP Tomas osv, så nån som heter Tomas har dött iallafall.
Citera
2023-05-10, 07:44
Medlem
Tomas på strandvägen står som avliden på ratsit.
Avled 2023-05-07.
Citera
2023-05-10, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnglaPersson
Ingen som har häktningsframställan ?

Ingen har begärts häktad än.

Torsdag är sista dan, enligt ST.
Citera
2023-05-10, 15:40
Medlem
intelones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urmy
Granlo till hör inte miljonprogrammet 95% bostadsrätter men höga priser

Granlo tillhör visst miljonprogrammet.
Citera
2023-05-10, 18:44
Medlem
cegermyrans avatar
Vad jag vet sitter Chrille H*den anhållen på sannolika skäl till mors. Återstår att se i morgon
Citera
2023-05-10, 21:02
Medlem
Bajskottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cegermyran
Vad jag vet sitter Chrille H*den anhållen på sannolika skäl till mors. Återstår att se i morgon

Christian? Christofer? Christopher?

Och vad är han för något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in