Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2023-05-13, 13:55
Känner igen detta beteendet från en vän som har adhd. De är extremt impulsiva och går all-in på allting. Hamnar ofta i spelmissbruk. De uppmuntras till att ta dessa dåliga beslut av samhället också som hela tiden gör reklam för gambling och snabba pengar.

Individen har alltid sitt eget ansvar men kan tycka synd om dessa personer då de faktiskt är psykiskt sjuka. De skadar oftast inte andra och förstör bara för sig själva.
Citera
2023-05-13, 14:55
Medlem
Dansflugans avatar
De lider bara av MBD
Citera
2023-05-14, 00:16
Varför går han ut i media med det? Det är väl hans egna jävla fel? Idiot
Citera
2023-05-14, 02:41
Medlem
HobbyHitlers avatar
Idiot-Antons historia har ungefär lika stort nyhetsvärde som att jag förlorar 40 spänn i veckan på Lotto.
Skillnaden är att jag inte spelar för lånade pengar och inte blir förvånad när jag förlorar, så jag är inte en tillräckligt stor idiot för att få beklaga mig i statsmedia.
Citera
2023-05-14, 05:46
Medlem
pn222jws avatar
Hemma hos kryptospekulanten....studentetta.

'Kolla här!'

'Va, är du helt galen har du köpt både morötter och gurka! Hur ska vi nu ha råd med kurslitteraturen?'

'Jag fick 100 kronor av mamma i födelsedagspresent'.
Citera
2023-05-16, 20:21
Medlem
KuReLuBs avatar
Svenska staten borde betala tillbaka pengarna till Anton. Stackars Anton. Krypto ska ju gå upp. Dom sa ju det.
Citera
2023-05-18, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eastwing
WTF
"När Anton Högman gör något, så gör han det helhjärtat. All-in. Som för ett par år sedan då han tröttnat på att jobba på lager och på Posten och skulle ge sig in i e-handel istället. Han tog ett lån utan säkerhet, med dyrare ränta, på 150 000 kronor för att sälja trollstavar i sociala medier."

Trollstavar är nog hans ända möjlighet att komma på fötter igen.
Antingen trollar han journalisten eller så är han en 5/5a

Haha. Det må vara tragiskt men det blir ju tragikomiskt. Han borde söka lite nya jobb och beskriva sig som "en glad skit, initiativkraftig och riskbenägen - på ett bra sätt, tycker jag själv iallafall".
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in