2024-11-26, 13:49
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bgrdbt
Mogen inlägg.... Varför har du fastnat på henne så mycket, hon är bevisat oskyldig. Du visar inte ens respekt för den avlidna med ditt beteende... pinsamt...

Vad har den avlidna med mitt förakt för hennes utseende att göra?
Citera
2024-11-27, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Vad har den avlidna med mitt förakt för hennes utseende att göra?
Förakt för hennes utseende, du är nog en riktigt omogen individ.... du skulle aldrig våga bete dig så här irl, bara bakom skärmen 😅 riktig flashbackriddare. O sen för det andra, det här med mordet är riktigt gamla nyheter, gå vidare med ditt liv.
Citera
2024-11-27, 13:38
Medlem
Någon som sitter på FUP?
Citera
2024-11-28, 13:13
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bgrdbt
Förakt för hennes utseende, du är nog en riktigt omogen individ.... du skulle aldrig våga bete dig så här irl, bara bakom skärmen 😅 riktig flashbackriddare. O sen för det andra, det här med mordet är riktigt gamla nyheter, gå vidare med ditt liv.

Jag må va omogen men jag är inte fet och en alkoholist samt pundare. Jag skulle absolut våga bete mig så här irl. Jag är lika gammal som fettots slampa till mamma och vi har även träffats irl. Såatteeeeeh såäre. Ja jag hänger på Flashback lika mycket som jaanas mamma hänger hos varenda gubbe som ger henne sprit och koks
Citera
2024-11-29, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag må va omogen men jag är inte fet och en alkoholist samt pundare. Jag skulle absolut våga bete mig så här irl. Jag är lika gammal som fettots slampa till mamma och vi har även träffats irl. Såatteeeeeh såäre. Ja jag hänger på Flashback lika mycket som jaanas mamma hänger hos varenda gubbe som ger henne sprit och koks
Varför går du inte till dom på en gång irl o säger det här i ansiktet på dom? Du vågar nog inte 😅😅😅 jaanas mamma skulle nog uppskatta att få träffa dig irl o ta ett litet snack 😅👍
Citera
2024-12-29, 22:04
Medlem
En månad sen det sista inlägget på den här tråden postades. Något nytt som har hänt? Någon som vet hur det går för gm i finkan? Samt hur det är för offerents familj.
Citera
2025-07-17, 21:11
Medlem
Något nytt?
Citera
2025-07-19, 12:11
Medlem
Ingen med FUP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto