2023-05-10, 19:46
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebratryne
Enligt källor är hemmet ännu avspärrat. Gällande rykten i Löddeköpinge pratas det om överdos, troligtvis en ofrivillig, om infon stämmer.
En överdos av vad?
Citera
2023-05-10, 20:11
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
En överdos av vad?
Hon kanske hade smärtstillande mot tänderna utskrivet? Och petat i sig lite för många?
Citera
2023-05-10, 20:47
Medlem
Redas avatar
Citat:
Enligt källor är hemmet ännu avspärrat. Gällande rykten i Löddeköpinge pratas det om överdos, troligtvis en ofrivillig, om infon stämmer.
Om hemmet är avspärrat av polis tyder det på en mordutredning.
Citera
2023-05-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Om hemmet är avspärrat av polis tyder det på en mordutredning.

Tänkte samma. Frågade hur avspärrningarna såg ut, och där sitter stora gula klisterlappar på dörrarna att det är avspärrat.
Citera
2023-05-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
En överdos av vad?

Tablettmissbruk bakom sig så troligen tabletter. Endast rykten, uppgifterna kan ej styrkas till fullo.
Citera
2023-05-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Hon kanske hade smärtstillande mot tänderna utskrivet? Och petat i sig lite för många?

Låter konstigt
Citera
2023-05-10, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
En jävligt driven och skötsam ensamstående mamma till två barn i yngre tonåren. Gymmar, bakar, lagar mat, umgås med släkt. Väldigt många uppdateringar om allt i vardagen, främst om träning, matlagning och familjen. Vältränad, väldigt mån om sitt utseende, och har eventuellt gjort skönhetsingrepp (tänker främst på brösten och läpparna).

Har väldigt många statusar som berör hennes återkommande tandläkarbesök, som verkar bottna i något sorts trauma. "Det är en lång historia" skrev hon i någon kommentar om detta. Hon visar inte de övre framtänderna på något foto så långt som jag orkat bläddra tillbaka. Hennes profilbild på Linkedin (Operatör - Securitas) visar dock framtänderna, och hon är väldigt olik sig utseendemässigt, vill jag påstå.

2 augusti 2020 blev hon inlagd på akuten och fick kryckor m.m. Hon skriver inte vad som har hänt, men mellan raderna anar man att det är hennes exman J*han Svenss*n som misshandlat henne. I ett inlägg från förra året postar hon en bild på en tatuering på sin underarm föreställande namnet J*han, som hon låtit tatuera in under deras förhållande, tillsammans med texten: "HUR TÄNKTE jag här?

Gör ont i hela kroppen när jag tänker på eländet.

Detta ska bort, behöver inte bli plågsamt påmind om denna person och vad han gjort mot mig och min familj.

Förslag på en Cover-up mottages gärna
"

Så ja, denna J*han verkar ha varit ett riktigt praktarsle. Med det inte sagt att han skulle ha något med hennes död att göra, men kanske en hint om att hon varit godtrogen och naiv i sitt val av karlar..?

Framgår också att hennes far var grundare till Proviva (fruktdrycken), så familjen bör ha det minst sagt gott ställt ekonomiskt.

Konstiga är att hon gjort statusuppdateringar nästan dagligen i flera års tid, men det senaste inlägget var den 29 april, dessförinnan 25 april, så undrar om hon avled redan runt valborg? Om hon har delad vårdnad kanske barnen varit borta en vecka och fann henne när de kom tillbaka?

Verkar ha varit en väldigt stark, omtänksam och varm människa på alla tänkbara sätt. Att hon skulle ha gett upp livet självmant verkar extremt otänkbart efter att ha tagit del av hennes offentliga uppdateringar. Går väl inte att utesluta plötslig sjukdom, men väldigt tragiskt hur som helst.

Senast uppladdade bilden utan solglasögon: https://scontent.fgse3-1.fna.fbcdn.n...sw&oe=645917B8
Man behöver inte vara naiv. En manipulativ person är världsmästare på att just manipulera sitt offer. Och du som offer kan hamna i ett trauma-bond osv. Det är ett helvete och det drabbar även starka kvinnor/män.
Citera
2023-05-10, 22:59
Medlem
Citat:
Tablettmissbruk bakom sig så troligen tabletter. Endast rykten, uppgifterna kan ej styrkas till fullo.

Hade hon varit tablettmissbrukare innan ? Innan hon fick barn? Hon har väl alltid haft vårdnaden om E och E
Citera
2023-05-11, 08:08
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huxfluxijan
Låter konstigt

Varför låter det konstigt tycker du? Vet folk som dött av tramadol, utan att ens ha blandat med alkohol eller andra substanser!
Citera
2023-05-11, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Hade hon varit tablettmissbrukare innan ? Innan hon fick barn? Hon har väl alltid haft vårdnaden om E och E

Det spekuleras i på senare tid. Och då framkallande av beroende av smärtstillande.
Citera
2023-05-11, 15:38
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/2023-05-1...t-vad-som-hant

” Polisen väntar fortfarande på svar om vad som har hänt den kvinna som hittades död i Löddeköpinge förra torsdagen. ”
Citera
2023-05-11, 17:23
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
https://www.sydsvenskan.se/2023-05-1...t-vad-som-hant

” Polisen väntar fortfarande på svar om vad som har hänt den kvinna som hittades död i Löddeköpinge förra torsdagen. ”
Väldigt konstigt att det tar sådan tid. Det måste vara fruktansvärt för de anhöriga med denna ovisshet. Jag kan inte föreställa mig vilken mardröm de måste genomleva just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in