2024-01-23, 20:23
Medlem
Dagboksblad Svea HR

https://gofile.io/d/Sdi3YC

.
Citera
2024-01-24, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddex
Är det något man kan mejla och fråga om?
Jag tänkte försöka ringa dit imorgon och höra om de satt ett datum. Tänkte fråga också om der kommer vara
Tillåtet för allmänheten att närvsra
Citera
2024-01-25, 06:05
Är det nån som seriöst och sakligt har koll på vad som händer framöver i hovrätt, tid osv?
Citera
2024-01-25, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timotejsan
Personen jag syftar på var bara i huset i ca 30 minuter stod det i fup. Han tyckte inte det var så allvarligt och skulle upp tidigt nästa dag så han lämnade. Så det är nog inte T*mmy då
Det är av vad jag förstått P pappa O#a som åker hem.
Citera
2024-01-25, 10:39
Medlem
Citat:
Är det någon som vet när de släpper vilken dag som hovrättsförhandlinngen inleds?

Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Är det nån som seriöst och sakligt har koll på vad som händer framöver i hovrätt, tid osv?

Citat:
Huf bokad den 5, 6 och 19 mars 2024 kl. 9.30-16.30.

https://gofile.io/d/Sdi3YC

.
Citera
2024-01-25, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidolifo95
Det är av vad jag förstått P pappa O#a som åker hem.
Ok, ja, vad säger man? barnbarnet sönderslaget men tydligen viktigare att åka hem och få sin sömn...
Citera
2024-01-26, 06:05
Citat:
Ok, ja, vad säger man? barnbarnet sönderslaget men tydligen viktigare att åka hem och få sin sömn...

Fy fan vilket jävla svin!
Kanske läge o granska hur O*as andra barn haft sin uppväxt.
Allt kan köpas med pengar kanske även silence
Citera
2024-01-26, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Fy fan vilket jävla svin!
Kanske läge o granska hur O*as andra barn haft sin uppväxt.
Allt kan köpas med pengar kanske även silence
Av det P sagt så ska ju iallafall han också hållits instängd, varit bunden mm som liten. Tydligen så har även äldsta barnet, P syster brutit kontakten med föräldrarna. Dessa människor, P mor och far hade mage att samma vecka som P häktades göra en orosanmälan mot G och H biomamma. De sa i socanmälan att barnen hade det bättre hos dem. Tack och lov fick de inte barnen
Citera
2024-01-27, 12:38
Medlem
Maddexs avatar
Citat:
Av det P sagt så ska ju iallafall han också hållits instängd, varit bunden mm som liten. Tydligen så har även äldsta barnet, P syster brutit kontakten med föräldrarna. Dessa människor, P mor och far hade mage att samma vecka som P häktades göra en orosanmälan mot G och H biomamma. De sa i socanmälan att barnen hade det bättre hos dem. Tack och lov fick de inte barnen
Hur vet du det hära om socanmälan? Jävla tur för barnen, annars hade deras helvete fortsatt. jävligt lågt att anmäla mamman som är helt oskyldig i det här.. Visar bara att de aldrig tänkt på barnen, riktigt äckligt.
Citera
2024-01-27, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maddex
Hur vet du det hära om socanmälan? Jävla tur för barnen, annars hade deras helvete fortsatt. jävligt lågt att anmäla mamman som är helt oskyldig i det här.. Visar bara att de aldrig tänkt på barnen, riktigt äckligt.
Det står i fup. Tror det är G och H biomamma som berättar om att hon precis fått en socanmälan på sig av P föräldrar eller så är det mormor som säger det. Visar bara hur otroligt sjuka dessa människor är, istället för att vara där och ge stöd så slänger dom in en socanmälan. Helt oförmögna att sätta G och H behov först, de vill bara åt barnen. Sjuka kontrollbehov. Tack och lov såg sico igenom det.
Citera
2024-01-27, 19:23
Medlem
Maddexs avatar
Citat:
Det står i fup. Tror det är G och H biomamma som berättar om att hon precis fått en socanmälan på sig av P föräldrar eller så är det mormor som säger det. Visar bara hur otroligt sjuka dessa människor är, istället för att vara där och ge stöd så slänger dom in en socanmälan. Helt oförmögna att sätta G och H behov först, de vill bara åt barnen. Sjuka kontrollbehov. Tack och lov såg sico igenom det.
Ja det där hade jag helt glömt bort, det är i mammans förhör va?
Förstår mig inte på släkt som tror att de har en äganderätt som trumfar en fullt fungerande kärleksfull vårdnadshavare
Citera
2024-01-27, 19:40
Medlem
Är det någon som vet om det kommer vara bakom stängda dörrar i hovrätten? Eller är det så att man får reda på det först på plats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in