• 4
  • 5
2023-05-05, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Okej? Vet du vilken tråd du är inne och skriver i? Jag kan knappt läsa men till och med jag ser att det står "inte bli spårad" i rubriken. Ditt svar är att man ska lämna sin plånbok hos ett random företag och låta dom kopiera din plånbok och skicka tillbaka kopian? Sedan påstår du att detta är skitsäkert för på hemsidan står det 12 ord "eller vad det nu är", samt nåt med privacy "eller nåt"? Vill du fortsätta hävda att du besitter kompetens i denna fråga, nämligen hur Monero skall användas för att ej kunna spåras?

Du skrev såhär när han sa att man kan komma åt sina tillgångar även om exodus skulle stängas ner:
"Ja för dig frågar man ju när man vill veta hur krypto fungerar xD"

Har han fel i det?
Nej.

Att tråden handlar om monero och hur man ska använda det säkert vet jag, men det var ju inte det du skrattade åt och började argumentera emot, eller hur

Jag har ingen spetskompetens inom krypto, därför jag länkade till exodus på reddit så du kan läsa själv vad dom, och andra säger.
Och även därför jag startade tråden.
Senast redigerad av kryptonitmannen 2023-05-05 kl. 21:27.
Citera
2024-02-14, 21:29
Medlem
Hur gör ni när ni ska handla Monero. Köper ni direkt med bankkortet eller skaffar nån slags mellankonto där SEK får landa först innan det sätts in på exchange?

Är Localmonero den smidigaste ur anonymitets synvinkeln?
Citera
2024-02-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofen78
Hur gör ni när ni ska handla Monero. Köper ni direkt med bankkortet eller skaffar nån slags mellankonto där SEK får landa först innan det sätts in på exchange?

Är Localmonero den smidigaste ur anonymitets synvinkeln?

Localmonero, sen vidare till en monero wallet, och sen till slugsvamp eller en exchange.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in