• 1
  • 2
2006-07-26, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wembley
Nä det blir nog till att köra deca only verkar de som :/
Kör testo och proscar, eller än bättre det där dutasteride (kommer inte ihåg läkemdelsnamnet). Du kan även blanda i lite deca i den kuren så blir det mer effekt.

edit: såg visst att du tar proscar, varför tror du att du måste sluta med det?
Citera
2006-07-27, 00:06
Medlem
hulk-dds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gosh
såg visst att du tar proscar, varför tror du att du måste sluta med det?

För att han funderade på deca kanske då ska man inte köra finasteride då deca INTE konverteras till DHT utan till DHN (dihydronandrolone) vilket är milt för håret. Om man tar proscar tillsammans med deca så hindrar det nandrolonet att konvertera till DHN och okonverterat nandrolone är mycket värre för håret än vad DHT är....så det skulle få honom att tappa en hel del...
Citera
2006-07-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hulk-dd
För att han funderade på deca kanske då ska man inte köra finasteride då deca INTE konverteras till DHT utan till DHN (dihydronandrolone) vilket är milt för håret. Om man tar proscar tillsammans med deca så hindrar det nandrolonet att konvertera till DHN och okonverterat nandrolone är mycket värre för håret än vad DHT är....så det skulle få honom att tappa en hel del...

nån som vet hur långt innan man ska sluta ta proscar (1,25mg/ED) innan man börjar med deca?
Citera
2006-07-27, 21:53
Medlem
Skulle kört låg dos testo ihop med Decan för att slippa den s.k deca dick som jag inte vet någon som råkat ut för...Sen har jag ärftligt håravfall men körde faktiskt ett shampo jag köpte härifrån och nu tappar jag knappt några hårstrån alls =) Baxter Daily Protein Shampoo (300 ml) finns på www.lash.se du kan ju använda det som komplement.

Min kur va Susta500mg EW,Deca 400mg EW i 10v och Thai 30mg V1-4 som front.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in