2006-08-01, 01:35
Medlem
Samaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ame
En bekant har en släkting som heter Ingemar Isbjörn

Herrejävlar, jag fick just upp färdigskrivna manus till 8 halvtimmes-avsnitt av en tokstollig sitcom med det namnet i skallen.
Citera
2006-08-01, 02:46
Medlem
roaders avatar
Semin Cuk är ganska fint namn.

Sök på det på Eniro under Privatpersoner
Citera
2006-08-01, 13:47
Medlem
Vi kom på att vi hade en släkting med namnet Oskar-Krister :P det tyckte jag var ganska fult och roligt
Citera
2006-08-04, 15:01
Awaiting Email Confirmation
Jag jobbade som telefonförsäljare i somras. Datorn ringde då upp Minh Phung i Malmö åt mig.
Citera
2006-08-04, 18:05
Medlem
Silverturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pestoffer
Jag jobbade som telefonförsäljare i somras. Datorn ringde då upp Minh Phung i Malmö åt mig.

HATA telefonförsäljare! Jobbade med det under en sommar och det var tamejfan det jävligaste... men nu kan ju deras knep, så man kan driva med dem nått otroligt när de ringer och försöker lura päronen.

Men vi ringde till folks om hette "Skalman" i efternamn och sålde honung. Dunderhonung. Och till "Stålbröst" och sa att hon blivit utvalda p.g.a. sitt väldigt komiska efternamn.
Citera
2006-08-04, 23:13
Medlem
Schnauzers avatar
Får jag nämna två namn min mormor döpte sina hundar till? Jag har hursomhelst skrattat åt namnen genom hela mitt liv.. Krull-Jazzi och Kelvin-Totte! Stackars hundar
Citera
2006-08-05, 00:57
Medlem
Washuwants avatar
Cornelius
Pontus
Abraham
Gertrud
Alfons
Mahmud
Mohamed Alfayed
Jerker
Bert
Bertil
Folke
Bo
Bengt
Ali
Håkan
Aydin
Mustafa
Kurt
Sigfrid
Agneta
Svetlana
Solvei
Görel
Magnhild
finns många mer
Citera
2006-08-05, 15:58
Medlem
ogillar skarpt "Knut" o "Sten"...
Citera
2006-08-05, 16:03
Medlem
Resistances avatar
När jag var i Göteborg i tisdags så stod det en kille i kassan på McDonald's som hette Glenn-Åke. Det tyckte jag var ett knepigt namn på en 16-17åring. Annars så är ju Bert-Jerry lite humor.
Citera
2006-08-05, 16:55
Medlem
hugohots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
JA! Hugo.. hatar verkligen det namnet.

Nee det fulaste måste ju vara när man blandar svenska namn och amrikanska namn. T ex Lars-Kevin, Sven-James osv.

Edit: När jag va på Arlanda en gång så ropade nån i högtalarna. Gärt-Jörgen till kassan, Gärt-Jörgen till kassan..
Citera
2006-08-06, 01:04
Medlem
Rensvinds avatar
Rolf-Jonny är väl ett sådant namn som inte klingar så fint. En pastor i
sundsvallsområdet bär detta namn.
Citera
2006-08-06, 01:49
Medlem
dyrkarmigs avatar
skulle nog aldrig få för mig att döpa en unge till tvärs-jürgen iaf..eller stig-björn.. inte de vackraste namnen.. men skulle vara skönt o träffa nån sådan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in