2026-03-28, 18:11
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Björn Afzelius var ju en äcklig kommunist.
En del av Björn Afzelius låtar var mycket mer anti-makten än vad många Hollywoodnazistiska skinnskallebands låtar var.

Björn Afzelius - Bläckfisken
Citera
2026-03-28, 18:14
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
En del av Björn Afzelius låtar var mycket mer anti-makten än vad många Hollywoodnazistiska skinnskallebands låtar var.

Björn Afzelius - Bläckfisken

Här är en rolig nazist-låt från min ungdom:

Storm - fy fan svenska flicka ditt as.
Om svenska kvinnors rasblandning som nationella svenska män hatade:
https://www.youtube.com/watch?v=qGSxbpx4Rdw
Citera
2026-03-28, 19:09
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Här är en rolig nazist-låt från min ungdom:

Storm - fy fan svenska flicka ditt as.
Om svenska kvinnors rasblandning som nationella svenska män hatade:
https://www.youtube.com/watch?v=qGSxbpx4Rdw
Inte alls så himla rolig. I alla undersökningar som jag har sett så rasblandar svenska män något mer än vad svenska kvinnor gör. De svenska männen rasblandar dessutom med mycket mer främmande folk än vad svenska kvinnor gör. Svenska kvinnor rasblandar mest med halvvita mellanösternfolk, medan svenska män oftast rasblandar med totalt rasfrämmande sydostasiater.

En underbar nationalistisk låt:

Svensk Ungdom - Du blonda folk

Borde Sverige i framtiden göra den här låten till sin nationalsång?
Citera
2026-03-29, 08:48
Medlem
Citat:
Inte alls så himla rolig. I alla undersökningar som jag har sett så rasblandar svenska män något mer än vad svenska kvinnor gör. De svenska männen rasblandar dessutom med mycket mer främmande folk än vad svenska kvinnor gör. Svenska kvinnor rasblandar mest med halvvita mellanösternfolk, medan svenska män oftast rasblandar med totalt rasfrämmande sydostasiater.

Det kan säkert stämma, men man ska komma ihåg att det är betydligt svårare för män att hitta en kvinna än vice versa. Att importera en thaifru är desperation snarare än en preferens.
Citera
2026-03-29, 17:28
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Det kan säkert stämma, men man ska komma ihåg att det är betydligt svårare för män att hitta en kvinna än vice versa. Att importera en thaifru är desperation snarare än en preferens.

Så du har alltså aldrig hört någon vit gubbe säga att "thaikvinnor är mycket finare och bättre än vita kvinnor".

Att de knullar thais motvilligt är skitsnack, det är gulbrun feber i värsta fall och i bästa fall är det såna som tycker nationalitet kvittar och som går från en thai till en vit kvinna eller tvärtom, dvs som att äta pasta ena dagen och ris andra och sedan växla utan att föredra vare sig det ena eller andra.

Män som är desperata kan ju lika gärna ta någon ensamstående, mindre snygg vit kvinna som redan har barn med en annan man.

Edit: för att mitt inlägg inte ska raderas för OT så postar jag en nationalistisk video här:

Sabaton - Killing Ground
https://www.youtube.com/watch?v=f56Yrs445XU
Senast redigerad av JohanSverkersson 2026-03-29 kl. 17:30.
Citera
2026-04-02, 18:36
Medlem
Nix-registrets avatar
Black magick SS, Winterfylleth och Tourdeforce har släppt varsitt nytt album. Nån som har lyssnat?

Black magick SS - Scarlet desires
Winterfylleth - The unyielding season
Tourdeforce - Leaving nothing left behind
Citera
2026-04-04, 12:33
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Black magick SS, Winterfylleth och Tourdeforce har släppt varsitt nytt album. Nån som har lyssnat?

Black magick SS - Scarlet desires
Winterfylleth - The unyielding season
Tourdeforce - Leaving nothing left behind
Winterfylleth borde passa mig som hand i handske, och har haft en genomlyssning i pipen under en längre tid. Inte blivit av än, men kommer gå igenom hela deras diskografi nån gång när jag får tid.
Citera
2026-04-11, 21:04
Medlem
Offerviljas avatar
Hjälp mig, mamma noshörningsnos. Jag tycker att The Cranberries är lite tråkiga, men samtidigt att det är roligare att Nordfront kör sådan musik än bara dödsmetall och skinnskallemusik. Jag gillar det bandet ändå ganska mycket. Dolores O´Riordan såg så enormt mycket coolare ut i kort hår än i långt hår. Veckans låt på Nordfront:
Citat:
The Cranberries var ett irländskt rockband från Limerick som slog igenom internationellt under 1990-talet. Bandet blev känt för en särpräglad blandning av alternativ rock, pop och vemodiga, melodiska inslag som var vanliga inslag i musik på 90-talet. Bandets mest kända låt är utan tvekan ”Zombie”.
Citat:
Frontfiguren i bandet, sångerskan Dolores O’Riordan, hade en väldigt karaktäristisk röst. Hennes sångstil kunde växla mellan mjuk och nästan skör till intensiv och rå, vilket gav bandets musik ett starkt personligt uttryck. O’Riordan skrev också många av gruppens texter och satte tydlig prägel på dess konstnärliga riktning. Hon avled 2018 i följder av ett långvarigt alkoholmissbruk.
https://nordfront.se/the-cranberries-dreams
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in