Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Inte alls så himla rolig. I alla undersökningar som jag har sett så rasblandar svenska män något mer än vad svenska kvinnor gör. De svenska männen rasblandar dessutom med mycket mer främmande folk än vad svenska kvinnor gör. Svenska kvinnor rasblandar mest med halvvita mellanösternfolk, medan svenska män oftast rasblandar med totalt rasfrämmande sydostasiater.
En underbar nationalistisk låt:
Svensk Ungdom - Du blonda folk
Borde Sverige i framtiden göra den här låten till sin nationalsång?
Citat:
Ursprungligen postat av
Psoglav
Det kan säkert stämma, men man ska komma ihåg att det är betydligt svårare för män att hitta en kvinna än vice versa. Att importera en thaifru är desperation snarare än en preferens.
Så du har alltså aldrig hört någon vit gubbe säga att "thaikvinnor är mycket finare och bättre än vita kvinnor".
Att de knullar thais motvilligt är skitsnack, det är gulbrun feber i värsta fall och i bästa fall är det såna som tycker nationalitet kvittar och som går från en thai till en vit kvinna eller tvärtom, dvs som att äta pasta ena dagen och ris andra och sedan växla utan att föredra vare sig det ena eller andra.
Män som är desperata kan ju lika gärna ta någon ensamstående, mindre snygg vit kvinna som redan har barn med en annan man.
Edit: för att mitt inlägg inte ska raderas för OT så postar jag en nationalistisk video här:
Sabaton - Killing Ground
https://www.youtube.com/watch?v=f56Yrs445XU